Baixen els casos per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 186 nous positius

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 186 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.476 persones. Per províncies, 38 a Castelló (40.269 en total); 52 a Alacant (146.366 en total); i 96 a València, (203.840 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 284 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.759 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.403 a Castelló, 146.138 a Alacant i 204.163 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 246 persones ingressades: 56 a la província de Castelló, amb 12 pacients en UCI; 64 a la província d’Alacant, 17 d’ells en l’UCI; i 126 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.315: 794 a la província de Castelló, 2.785 en la d’Alacant i 3.736 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.870 casos actius, la qual cosa suposa un 0,96% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 9 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Barrada: 4 casos. Origen social
Elx: 5 casos. Origen social
Onda: 4 casos. Origen laboral
Finestrat: 3 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen laboral
València: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Alcàsser: 3 casos. Àmbit educatiu

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.673.335 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 197.344 a Castelló, 612.389 a Alacant i 863.602 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 481.038 persones.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.