Sanitat notifica 30 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 6 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 30 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 30 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 5 focus. Cal destacar la situació de Castelló, a on s’han detectat 7 brots, tots d’origen social. En Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), també s’han registrat 2 brots amb 13 casos nous per Covid-19

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València), a on hi ha 22 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Aldaia: 5 casos. Origen Social.
  • Banyeres de Mariola: 3 casos. Origen social.
  • Borriana: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 12 casos. Origen social.
  • Castelló: 3 casos. Origen laboral
  • Castelló: 3 casos. Origen social.
  • Castelló: 5 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Castelló: 6 casos. Origen social.
  • Chiva: 6 casos. Origen laboral.
  • Dénia: 3 casos. Origen laboral.
  • Elx: 4 casos. Origen educació.
  • Elda: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 6 casos. Origen social
  • Marines: 3 casos. Origen laboral.
  • Museros: 5 casos. Origen social.
  • Onda: 10 casos. Origen social.
  • Onda: 3 casos. Origen laboral.
  • Ontinyent: 8 casos. Origen laboral
  • Pilar de la Foradada: 5 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social.
  • Requena: 22 casos. Origen laboral.
  • Silla: 5 casos. Origen laboral.
  • Torre Baixa: 7 casos. Origen social.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 8 casos. Origen social.
  • Vilanova de Castelló: 5 casos. Origen social.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.