Sanitat notifica 46 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dijous, 15 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 46 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 46 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la Ciutat de València, hi ha 8 focus. A demés, cal destacar la situació del municipi d’Elx, capital de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que ha notificat 8 brots per coronavirus amb numerosos casos, tots d’origen social.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València), és molt preocupant. Sanitat ha confirmat en l’últim informe que en esta localitat s’hi han detectat dos focus, amb 33 casos d’origen laboral per una banda i 12 infectats en l’àmbit educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

  • Albuixec: 5 casos. Origen social
  • Alginet: 3 casos. Origen laboral
  • Algorfa: 5 casos. Origen social
  • Alacant: 7 casos. Origen àmbit educatiu
  • Almassora: 5 casos. Origen social
  • Aspe: 6 casos. Origen social
  • Beniarrés: 4 casos. Origen social
  • Benifaió: 4 casos. Origen social
  • Castelló: 3 casos. Origen social
  • Castelló: 4 casos. Origen social
  • Castelló: 4 casos. Origen social
  • Castelló: 7 casos. Origen laboral
  • Catarroja: 4 casos. Origen social
  • Crevillent: 4 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 7 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Guadassuar: 3 casos. Origen social
  • La Font de la Figuera: 3 casos. Origen laboral
  • La Pobla de Vallbona: 7 casos. Origen social
  • Onda: 5 casos. Origen social
  • Onda: 5 casos. Origen social
  • Onda: 8 casos. Origen social
  • Onda: 9 casos. Origen social
  • Orihuela: 11 casos. Origen laboral
  • Riba-roja de Túria: 5 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 12 casos. Origen àmbit educatiu
  • Sagunt: 33 casos. Origen laboral
  • Santa Pola: 3 casos. Origen social
  • Santa Pola: 3 casos. Origen social
  • Santa Pola: 4 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • Xaló: 4 casos. Origen laboral
  • Xàtiva: 7 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.