35 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este matí de dijous, 24 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 35 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: brot en la província de Castelló; 10 en la d’Alacant i 24 en la de València.

 

A continuació, els 35 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 9 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en la localitat d’Oliva, la Safor (València), està el focus més gran, amb 38 casos en l’àmbit educatiu.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n‘hi ha algun:

 

  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Rafelbunyol: 4 casos. Origen social
  • Godella: 3 casos. Origen social
  • El Verger: 6 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • Puçol: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Oliva: 38 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 9 casos. Origen laboral
  • L’Atzúbia: 4 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 4 casos. Àmbit social
  •  València: 3 casos. Origen social
  • Alboraia: 3 casos. Origen social
  • Callosa de Segura: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Orba: 5 casos. Origen social
  • Sueca: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • Manuel: 7 casos. Origen social
  • Picanya: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • Requena: 4 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Alcoi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alzira: 4 casos. Origen laboral
  • Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.