51 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dimecres, 30 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 51 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 5 brots en la província de Castelló; 7 en la d’Alacant i 39 en la de València.

 

A continuació, els 51 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 13 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’ha detectat el brot més numerós, amb 12 casos d’origen laboral.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alboraia: 5 casos. Altres àmbits
  • Alcoi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alcoi: 4 casos. Origen social
  • Alfafar: 6 casos. Origen social
  • Alfarrasí: 7 casos. Origen social
  • Algemesí: 11 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Origen social
  • Alzira: 11 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen laboral
  • Aiora: 3 casos. Origen social
  • Aiora: 4 casos. Origen social
  • Benicarló: 12 casos. Origen laboral
  • Benigànim: 10 casos. Origen social
  • Bétera: 4 casos: Origen social
  • Calles: 4 casos. Origen social
  • Canals: 6 casos. Origen social
  • Cheste: 4 casos: Origen laboral
  • Cinctorres: 3 casos. Origen laboral
  • Cullera: 5 casos. Origen social
  • Daimús: 7 casos. Origen social
  • Genovés: 6 casos. Origen social
  • L’Alcúdia de Crespins: 3 casos. Origen social
  • L’Alcúdia: 6 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Paterna: 3 casos. Origen laboral
  • Polop: 3 casos. Origen social
  • Requena: 5 casos. Origen social
  • Sant Mateu: 4 casos. Origen social
  • Santa Magdalena de Polpís: 5 casos. Origen social
  • Sedaví: 4 casos. Origen social
  • Sinarcas: 3 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos. Origen social
  • Torrevieja: 6 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • Utiel: 4 casos. Origen social
  • Utiel: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Àmbit educatiu
  • València: 7 casos. Àmbit educatiu
  • València: 7 casos. Àmbit educatiu
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 6 casos. Origen social

Últimes notícies

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.

El Front Abolicionista reclama a Les Corts mesures fermes contra la prostitució

Representants del Front Abolicionista s’han concentrat davant Les Corts per exigir una estratègia valenciana contra les violències sexuals i una llei estatal abolicionista del sistema prostitucional.

Eutanàsia a Ami, la rinoceronta de Bioparc València amb una malaltia irreversible

Bioparc València ha hagut de practicar l’eutanàsia a Ami, una jove rinoceronta blanca de 7 anys, després de patir una greu malaltia irreversible de la medul·la òssia que li causava un deteriorament accelerat de la salut.