Anuncios

Igualtat investiga l’origen d’un brot de Covid-19 en un centre de discapacitats psíquics de Carlet

 

Actualtizació 20/10/2020 a les 16.05 hores. La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives investiga l’origen i l’expansió d’un brot de Covid-19 en una residència de discapacitats psíquics de Carlet, en la Ribera (València), com ha indicat este dimarts la titular d’este departament autonòmic, Mónica Oltra.

 

L’administració valenciana pretén saber «per a on ha entrat» el coronavirus a este centre i «per què s’ha expandit» entre els seus residents i treballadors. «Estem investigant per què el brot s’ha expandit d’esta manera», ha afirmat la vicepresidenta, que ha destacat que, «afortunadament, la majoria –de contagiats– són asimptomàtics».

Anuncios

 

D’eixa manera, la responsable autonòmica ha afirmat que «la salut dels residents, el que ens importa ara mateix, no revist gravetat» encara que ha insistit en la necessitat de «saber què ha passat i quina part del protocol ha fallat perquè es contagien tantes persones residents i treballadores».

 

Tanquen el Centre de Dia de Carlet per un centenar de contagis entre els veïns

Este dimecres, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha decidit tancar el Centre de Dia de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), durant un termini de deu dies.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, esta mesura s’ha decretat a causa d’un centenar de casos actius notificats en este municipi en el període del 2 al 15 de setembre.

 

De la mateixa forma, s’han suspés les visites en les dos residències existents en Carlet durant quinze dies, tant en ‘La Llum’, per a persones amb discapacitat, com la residència d’ancians.

 

D’esta manera, l’Ajuntament de Carlet ha decidit augmentar els esforços per a desinfectar els espais públics i incrementar la seguretat del municipi.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.
Anuncios