18.4 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Vint centres empresarials vacunaran als seus empleats per a no interrompre el procés de producció

 

La consellera Ana Barceló, titular de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, respecte a la vacunació en empreses privades col·laboradores, ha explicat que “la vacunació es realitzarà en 20 centres sol·licitats per diferents empreses de la Comunitat Valenciana”. Barceló ha relatat que qualsevol d’estos centres “haurà d’estar autoritzats per Sanitat”.

L’acord entre la Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials, la CEV i la Generalitat té com a objecte facilitar la vacunació dels empleats de les signatures més importants de la Comunitat Valenciana “sense haver d’interrompre la producció empresarial en un moment en el qual el creixement econòmic és clau per a recuperar la normalitat”, ha assenyalat Barceló.

Totes les signatures seleccionades “hauran de complir els procediments sanitaris que s’estan duent a terme per a la resta de la població” (motius d’exclusió a la vacunació, temps entre la primera i la segona dosi… etc.), a més de vacunar al seu personal segons la cohort que s’estableix des de Sanitat i al mateix temps que es fa a la resta de població. És a dir, vacunaran als seus treballadors en funció de la franja d’edat que estiga rebent la vacuna en la resta de la Comunitat.

Les persones que apareguen en els llistats facilitats per les empreses s’exclouran dels llistats de Sanitat (per a no ser citats dos vegades) i, els qui exercisquen les labors de vacunació en les signatures, rebran formació per part de Salut Pública per a l’administració de les dosis.

Últimes notícies

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.