Vint centres empresarials vacunaran als seus empleats per a no interrompre el procés de producció

 

La consellera Ana Barceló, titular de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, respecte a la vacunació en empreses privades col·laboradores, ha explicat que “la vacunació es realitzarà en 20 centres sol·licitats per diferents empreses de la Comunitat Valenciana”. Barceló ha relatat que qualsevol d’estos centres “haurà d’estar autoritzats per Sanitat”.

L’acord entre la Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials, la CEV i la Generalitat té com a objecte facilitar la vacunació dels empleats de les signatures més importants de la Comunitat Valenciana “sense haver d’interrompre la producció empresarial en un moment en el qual el creixement econòmic és clau per a recuperar la normalitat”, ha assenyalat Barceló.

Totes les signatures seleccionades “hauran de complir els procediments sanitaris que s’estan duent a terme per a la resta de la població” (motius d’exclusió a la vacunació, temps entre la primera i la segona dosi… etc.), a més de vacunar al seu personal segons la cohort que s’estableix des de Sanitat i al mateix temps que es fa a la resta de població. És a dir, vacunaran als seus treballadors en funció de la franja d’edat que estiga rebent la vacuna en la resta de la Comunitat.

Les persones que apareguen en els llistats facilitats per les empreses s’exclouran dels llistats de Sanitat (per a no ser citats dos vegades) i, els qui exercisquen les labors de vacunació en les signatures, rebran formació per part de Salut Pública per a l’administració de les dosis.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.