11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Vint centres empresarials vacunaran als seus empleats per a no interrompre el procés de producció

 

La consellera Ana Barceló, titular de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, respecte a la vacunació en empreses privades col·laboradores, ha explicat que “la vacunació es realitzarà en 20 centres sol·licitats per diferents empreses de la Comunitat Valenciana”. Barceló ha relatat que qualsevol d’estos centres “haurà d’estar autoritzats per Sanitat”.

L’acord entre la Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials, la CEV i la Generalitat té com a objecte facilitar la vacunació dels empleats de les signatures més importants de la Comunitat Valenciana “sense haver d’interrompre la producció empresarial en un moment en el qual el creixement econòmic és clau per a recuperar la normalitat”, ha assenyalat Barceló.

Totes les signatures seleccionades “hauran de complir els procediments sanitaris que s’estan duent a terme per a la resta de la població” (motius d’exclusió a la vacunació, temps entre la primera i la segona dosi… etc.), a més de vacunar al seu personal segons la cohort que s’estableix des de Sanitat i al mateix temps que es fa a la resta de població. És a dir, vacunaran als seus treballadors en funció de la franja d’edat que estiga rebent la vacuna en la resta de la Comunitat.

Les persones que apareguen en els llistats facilitats per les empreses s’exclouran dels llistats de Sanitat (per a no ser citats dos vegades) i, els qui exercisquen les labors de vacunació en les signatures, rebran formació per part de Salut Pública per a l’administració de les dosis.

Últimes notícies

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.