Vint centres empresarials vacunaran als seus empleats per a no interrompre el procés de producció

 

La consellera Ana Barceló, titular de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, respecte a la vacunació en empreses privades col·laboradores, ha explicat que “la vacunació es realitzarà en 20 centres sol·licitats per diferents empreses de la Comunitat Valenciana”. Barceló ha relatat que qualsevol d’estos centres “haurà d’estar autoritzats per Sanitat”.

L’acord entre la Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials, la CEV i la Generalitat té com a objecte facilitar la vacunació dels empleats de les signatures més importants de la Comunitat Valenciana “sense haver d’interrompre la producció empresarial en un moment en el qual el creixement econòmic és clau per a recuperar la normalitat”, ha assenyalat Barceló.

Totes les signatures seleccionades “hauran de complir els procediments sanitaris que s’estan duent a terme per a la resta de la població” (motius d’exclusió a la vacunació, temps entre la primera i la segona dosi… etc.), a més de vacunar al seu personal segons la cohort que s’estableix des de Sanitat i al mateix temps que es fa a la resta de població. És a dir, vacunaran als seus treballadors en funció de la franja d’edat que estiga rebent la vacuna en la resta de la Comunitat.

Les persones que apareguen en els llistats facilitats per les empreses s’exclouran dels llistats de Sanitat (per a no ser citats dos vegades) i, els qui exercisquen les labors de vacunació en les signatures, rebran formació per part de Salut Pública per a l’administració de les dosis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.