16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Comença la vacunació de persones de 59 a 51 anys

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar en els pròxims set dies 279.189 dosis de les quatre vacunes que ja estan autoritzades en el mercat europeu.

De Pfiezer, la major quantitat es destinarà a persones de 59-51 anys (113.875 dosis en total). S’inclou una reserva per a completar la vacunació dels majors de 66 anys. Part d’estes dosis es destinaran també a les persones amb condicions d’alt risc. El total de dosi d’esta farmacèutica que s’utilitzaran esta setmana és de 203.844 dosis.

De Moderna s’inocularan 50.340 dosis, de les quals, la major part, també seran per al col·lectiu de 59-51 anys (persones nascudes entre 1962 i 1970). Part d’estes dosis (8.600) es destinaran també a les persones amb condicions d’alt risc.

De Janssen, la Generalitat Valenciana distribuirà 15.005 monodosis en els grans centres de vacunació i els seus destinataris seran les persones del mateix col·lectiu de nascuts/as entre 1962 i 1970 (de 59-51 anys).

Astrazeneca, s’utilitzarà per a primeres dosis en persones de 65 a 60 anys (nascudes entre 1956 i 1961) per a completar la vacunació d’este grup d’edat.

En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon i/o a través d’un missatge al mòbil on s’indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en este enllaç.

La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l’aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web.

Si encara així persisteix qualsevol mena de dubte, es pot trucar al telèfon 900 300 555, on el personal format sobre este tema, atendrà i respondrà qualsevol qüestió relacionada amb el procés de vacunació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.