Comença la vacunació de persones de 59 a 51 anys

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar en els pròxims set dies 279.189 dosis de les quatre vacunes que ja estan autoritzades en el mercat europeu.

De Pfiezer, la major quantitat es destinarà a persones de 59-51 anys (113.875 dosis en total). S’inclou una reserva per a completar la vacunació dels majors de 66 anys. Part d’estes dosis es destinaran també a les persones amb condicions d’alt risc. El total de dosi d’esta farmacèutica que s’utilitzaran esta setmana és de 203.844 dosis.

De Moderna s’inocularan 50.340 dosis, de les quals, la major part, també seran per al col·lectiu de 59-51 anys (persones nascudes entre 1962 i 1970). Part d’estes dosis (8.600) es destinaran també a les persones amb condicions d’alt risc.

De Janssen, la Generalitat Valenciana distribuirà 15.005 monodosis en els grans centres de vacunació i els seus destinataris seran les persones del mateix col·lectiu de nascuts/as entre 1962 i 1970 (de 59-51 anys).

Astrazeneca, s’utilitzarà per a primeres dosis en persones de 65 a 60 anys (nascudes entre 1956 i 1961) per a completar la vacunació d’este grup d’edat.

En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon i/o a través d’un missatge al mòbil on s’indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en este enllaç.

La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l’aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web.

Si encara així persisteix qualsevol mena de dubte, es pot trucar al telèfon 900 300 555, on el personal format sobre este tema, atendrà i respondrà qualsevol qüestió relacionada amb el procés de vacunació.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.