La Comunitat Valenciana puja el nivell 2 d’alerta per Covid

Segons les dades de la Cosellería de Sanitat, el nivell de risc d’alerta per Covid en la Comunitat Valenciana ha pujat aquesta setmana al nivell 2 (risc mitjà).

Això és conseqüència de l’augment dels indicadors epidemiològics de transmissió (increment en majors de 60 anys) i gravetat (taxa d’hospitalitzacions a 7 dies per cada 100.000 habitants).

De fet, aquesta setmana la transmissió ha crescut un 55,14% respecte a la setmana anterior, augmentant un 77,85%, sobrepassant la barrera del nivell d’alerta 2. Quant a la gravetat s’ha passat de 13,54 d’hospitalitzacions per cada 100.000 habitants a 18,78, pujant del nivell d’alerta 1 al 2.

Les dades reflecteixen que el 26 de juliol hi havia una incidència acumulada entre majors de 60 anys en 14 dies de 674,86 casos per cada 100.000 habitants, mentre que hui és de 1.029,75, és a dir que quasi s’ha duplicat.

Últimes dades de la Conselleria de Sanitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 8.346 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització. Els nous casos per províncies són 946 a Castelló (181.514 en total), 2.622 a Alacant (508.275 en total) i 4.778 a València (795.654 en total).

D’ells, 4.068 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 513 de Castelló, 1.294 d’Alacant i 2.261 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 1.192 persones ingressades41 d’elles en l’UCI: 153 a la província de Castelló, 1 en UCI; 410 a la província d’Alacant, 18 d’elles en l’UCI; i 629 a la província de València, 22 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de 3 dones d’entre 87 i 98 anys, i 6 homes d’entre 71 i 95 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.547: 1.124 a la província de Castelló, 3.627 en la d’Alacant i 4.796 en la de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.