Anuncios

La Comunitat Valenciana puja el nivell 2 d’alerta per Covid

Segons les dades de la Cosellería de Sanitat, el nivell de risc d’alerta per Covid en la Comunitat Valenciana ha pujat aquesta setmana al nivell 2 (risc mitjà).

Això és conseqüència de l’augment dels indicadors epidemiològics de transmissió (increment en majors de 60 anys) i gravetat (taxa d’hospitalitzacions a 7 dies per cada 100.000 habitants).

De fet, aquesta setmana la transmissió ha crescut un 55,14% respecte a la setmana anterior, augmentant un 77,85%, sobrepassant la barrera del nivell d’alerta 2. Quant a la gravetat s’ha passat de 13,54 d’hospitalitzacions per cada 100.000 habitants a 18,78, pujant del nivell d’alerta 1 al 2.

Les dades reflecteixen que el 26 de juliol hi havia una incidència acumulada entre majors de 60 anys en 14 dies de 674,86 casos per cada 100.000 habitants, mentre que hui és de 1.029,75, és a dir que quasi s’ha duplicat.

Últimes dades de la Conselleria de Sanitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 8.346 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització. Els nous casos per províncies són 946 a Castelló (181.514 en total), 2.622 a Alacant (508.275 en total) i 4.778 a València (795.654 en total).

Anuncios

D’ells, 4.068 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 513 de Castelló, 1.294 d’Alacant i 2.261 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 1.192 persones ingressades41 d’elles en l’UCI: 153 a la província de Castelló, 1 en UCI; 410 a la província d’Alacant, 18 d’elles en l’UCI; i 629 a la província de València, 22 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de 3 dones d’entre 87 i 98 anys, i 6 homes d’entre 71 i 95 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.547: 1.124 a la província de Castelló, 3.627 en la d’Alacant i 4.796 en la de València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios