521 nous casos i cinc morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització realitzada el divendres passat, 521 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.079 persones.

Nous casos per províncies, 66 a Castelló (52.710 en total); 251 a Alacant (186.154 en total) i 204 a València (269.213 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 718 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 508.733 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.043 a Castelló, 185.620 a Alacant i 270.013 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 231 persones ingressades, 58 d’elles en l’UCI: 37 a la província de Castelló, 8 en UCI; 105 a la província d’Alacant, 26 d’elles en l’UCI; i 89 a la província de València, 24 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions (dos amb data de defunció en els últims set dies i tres persones a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.760: 841 a la província de Castelló, 2.971 en la d’Alacant i 3.948 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.038 casos actius, la qual cosa suposa un 0,58% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

Vacunació

 

Un total de 4.036.048 persones, han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.875.422 persones.

Últimes notícies

Com sol·licitar el vot per correu per a les eleccions del 29N?

Els electors poden fer el tràmit fins al 19 de novembre i entregar el vot fins al dia 25

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.

Foyth avala l’expulsió de Vinícius per l’agressió a Saliba

Juan Foyth, defensa del Villarreal, considera correcta l’expulsió de Vinícius per agarrar del cabell Saliba en el partit de LALIGA EA Sports.

Diomande dona la victòria al Madrid i Vinícius acaba expulsat contra el Vila-real

El Real Madrid ha guanyat 1-0 al Vila-real amb un gol de Yan Diomande validat pel VAR en la segona part, en un partit marcat per l’expulsió directa de Vinícius per agarrar del cabell Saliba quan encarrilava el 2-0.

Reoberta la V-21 cap a València i Puçol després d’un dia tallada per un incendi

La V-21 ha sigut reoberta este dissabte de vesprada en els dos sentits entre València i Port Saplaya, després d’estar tallada tot el dia per la caiguda de cables elèctrics a causa d’un incendi de vegetació. El tall ha provocat retencions d’hasta cinc quilòmetres en direcció València i desviaments per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Nicolas Pepe es perd la visita al Bernabéu per una cirurgia ocular

L’extrem del Villarreal Nicolas Pepe no ha pogut jugar contra el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’haver sigut sotmés a una cirurgia ocular programada. La seua absència se suma a la de l’extrem canadenc Tajon Buchanan, lesionat després d’anar amb la seua selecció.

Diomande envia Vinícius a la banqueta en el Real Madrid-Villarreal

Vinícius Júnior ha perdut la titularitat contra el Villarreal, on Yan Diomande ocuparà l’esquerra i tornaran Valverde i Mbappé a l’onze inicial.

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.