La Comunitat Valenciana registra 430 casos nous de coronavirus i 4 morts

 

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 430 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.006 persones.

Per províncies, 38 a Castelló (52.332 en total); 231 a Alacant (184.665 en total) i 161 a València (268.007 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 943 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 502.972 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.388 a Castelló, 182.804 a Alacant i 267.723 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 284 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 47 a la província de Castelló, 9 en UCI; 117 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 120 a la província de València, 33 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.720: 835 a la província de Castelló, 2.948 en la d’Alacant i 3.937 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.766 casos actius, la qual cosa suposa un 1,12% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Quasi 9.000 persones acudeixen a vacunar-se en el primer dia d’immunització sense cita prèvia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir ahir el procés d’immunització de la població sense necessitat de cita prèvia en els 133 punts de vacunació habilitats.

En total, 8.792 persones van acudir a rebre la seua dosi sense haver sigut citats prèviament. En concret, 5.110 van rebre la primera dosi i 3.682 van ser immunitzades amb la segona dosi.

En la mateixa línia, un total de 4.004.332 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.761.439 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.