La Comunitat Valenciana registra 430 casos nous de coronavirus i 4 morts

 

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 430 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.006 persones.

Per províncies, 38 a Castelló (52.332 en total); 231 a Alacant (184.665 en total) i 161 a València (268.007 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 943 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 502.972 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.388 a Castelló, 182.804 a Alacant i 267.723 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 284 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 47 a la província de Castelló, 9 en UCI; 117 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 120 a la província de València, 33 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.720: 835 a la província de Castelló, 2.948 en la d’Alacant i 3.937 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.766 casos actius, la qual cosa suposa un 1,12% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Quasi 9.000 persones acudeixen a vacunar-se en el primer dia d’immunització sense cita prèvia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir ahir el procés d’immunització de la població sense necessitat de cita prèvia en els 133 punts de vacunació habilitats.

En total, 8.792 persones van acudir a rebre la seua dosi sense haver sigut citats prèviament. En concret, 5.110 van rebre la primera dosi i 3.682 van ser immunitzades amb la segona dosi.

En la mateixa línia, un total de 4.004.332 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.761.439 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.