La Comunitat Valenciana registra 430 casos nous de coronavirus i 4 morts

 

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 430 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.006 persones.

Per províncies, 38 a Castelló (52.332 en total); 231 a Alacant (184.665 en total) i 161 a València (268.007 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 943 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 502.972 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.388 a Castelló, 182.804 a Alacant i 267.723 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 284 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 47 a la província de Castelló, 9 en UCI; 117 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 120 a la província de València, 33 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.720: 835 a la província de Castelló, 2.948 en la d’Alacant i 3.937 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.766 casos actius, la qual cosa suposa un 1,12% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Quasi 9.000 persones acudeixen a vacunar-se en el primer dia d’immunització sense cita prèvia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir ahir el procés d’immunització de la població sense necessitat de cita prèvia en els 133 punts de vacunació habilitats.

En total, 8.792 persones van acudir a rebre la seua dosi sense haver sigut citats prèviament. En concret, 5.110 van rebre la primera dosi i 3.682 van ser immunitzades amb la segona dosi.

En la mateixa línia, un total de 4.004.332 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.761.439 persones.

Últimes notícies

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.