La Comunitat Valenciana registra 430 casos nous de coronavirus i 4 morts

 

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 430 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.006 persones.

Per províncies, 38 a Castelló (52.332 en total); 231 a Alacant (184.665 en total) i 161 a València (268.007 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 943 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 502.972 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.388 a Castelló, 182.804 a Alacant i 267.723 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 284 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 47 a la província de Castelló, 9 en UCI; 117 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 120 a la província de València, 33 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.720: 835 a la província de Castelló, 2.948 en la d’Alacant i 3.937 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.766 casos actius, la qual cosa suposa un 1,12% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Quasi 9.000 persones acudeixen a vacunar-se en el primer dia d’immunització sense cita prèvia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir ahir el procés d’immunització de la població sense necessitat de cita prèvia en els 133 punts de vacunació habilitats.

En total, 8.792 persones van acudir a rebre la seua dosi sense haver sigut citats prèviament. En concret, 5.110 van rebre la primera dosi i 3.682 van ser immunitzades amb la segona dosi.

En la mateixa línia, un total de 4.004.332 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.761.439 persones.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.