La Comunitat Valenciana registra 430 casos nous de coronavirus i 4 morts

 

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 430 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.006 persones.

Per províncies, 38 a Castelló (52.332 en total); 231 a Alacant (184.665 en total) i 161 a València (268.007 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 943 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 502.972 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.388 a Castelló, 182.804 a Alacant i 267.723 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 284 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 47 a la província de Castelló, 9 en UCI; 117 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 120 a la província de València, 33 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.720: 835 a la província de Castelló, 2.948 en la d’Alacant i 3.937 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.766 casos actius, la qual cosa suposa un 1,12% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Quasi 9.000 persones acudeixen a vacunar-se en el primer dia d’immunització sense cita prèvia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública va obrir ahir el procés d’immunització de la població sense necessitat de cita prèvia en els 133 punts de vacunació habilitats.

En total, 8.792 persones van acudir a rebre la seua dosi sense haver sigut citats prèviament. En concret, 5.110 van rebre la primera dosi i 3.682 van ser immunitzades amb la segona dosi.

En la mateixa línia, un total de 4.004.332 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.761.439 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.