Quasi 45.000 persones de la Comunitat Valenciana han requerit ingrés hospitalari per Covid-19

Ejemplo de shortcode con estilo
  Des de l’inici de la pandèmia, 44.953 persones de la Comunitat Valenciana han requerit ingrés hospitalari a causa del coronavirus, tant en planta com en UCI. En concret, 40.789 han sigut hospitalitzades en planta i 4.164 han hagut de ser ateses en les Unitats de Vigilància intensiva. Del total de persones que han necessitat ingressar en […]

 

Des de l’inici de la pandèmia, 44.953 persones de la Comunitat Valenciana han requerit ingrés hospitalari a causa del coronavirus, tant en planta com en UCI. En concret, 40.789 han sigut hospitalitzades en planta i 4.164 han hagut de ser ateses en les Unitats de Vigilància intensiva.

Del total de persones que han necessitat ingressar en un hospital en la Comunitat Valenciana, un 57,3% han sigut homes enfront del 42,7% de dones.

En este sentit, el mes que ha tingut major nombre de persones hospitalitzades per coronavirus, ben nous ingressos o persones que ja romanien ingressades, ha sigut el mes de gener. De fet, un terç de les persones que ha requerit ingrés hospitalari durant la pandèmia s’ha produït durant el mes de gener.

Per tant, la tercera ona del coronavirus ha sigut la que ha registrat el major pic d’ingressos hospitalaris.

De fet, en la Comunitat Valenciana, durant el mes de gener, més de 14.000 persones van romandre ingressades en algun moment als hospitals públics valencians. A més, més de 1.500 persones van passar per l’UCI a causa del coronavirus.

Per contra, el mes de juny de l’any 2020 ha sigut el mes amb menor nombre de casos d’hospitalització, 143 persones van haver d’ingressar o romanien ingressades durant aqueix mes. De la mateixa manera, durant aqueix mateix mes, dels pacients amb coronavirus, únicament 21 persones van necessitar atenció en les Unitats de Vigilància intensiva.

Perfil dels pacients hospitalitzats

 

El pacient covid que ha necessitat hospitalització en la Comunitat Valenciana ha anat canviant amb l’evolució de la pandèmia.

En este sentit, quan va començar la pandèmia, les persones majors de 75 anys suposaven el major percentatge del total de persones ingressades amb un 42,9% sobre el total (un 52,1% eren homes). En data de hui, el grup de persones d’esta edat ingressades representa el 14,8% (64,7% homes i 35,3% dones).

No obstant això, l’edat dels pacients que requereixen ingrés hospitalari s’ha reduït i, en estos moments, el major percentatge se situa en les edats compreses entre els 51 i 65 anys, que representen el 36,5%, principalment homes (81%). 

Esta franja d’edat, durant l’inici de la pandèmia, representava el 24,8% dels ingressos per coronavirus (68,9% homes i 31,1% dones).

Finalment, els pacients d’edats compreses entre els 35 i 50 han passat de suposar el 7,5% dels ingressos hospitalaris durant l’inici de la pandèmia al 19,1% que representen actualment. En este cas, els homes continuen sent la gran majoria amb el 95,5% dels casos.

A nivell global, els homes representaven a l’inici de la pandèmia el 59,9% dels ingressos hospitalaris enfront del 40,1% de dones. Actualment, el percentatge d’homes ha augmentat fins al 75,7% i el de dones s’ha reduït al 24,3%.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.