CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.754 casos nous i cap defunció

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.754 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 428.831 persones.

Per províncies, 361 a Castelló (44.250 en total); 640 a Alacant (154.849 en total); i 1.753 a València (229.730 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.503 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 410.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.710 a Castelló, 151.316 a Alacant i 216.897 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 432 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 57 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 347 a la província de València, 50 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’han registrat defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.470: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.811 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 21.841 casos actius, la qual cosa suposa un 4,96% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 12 casos. Origen laboral
Puçol: 14 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.924.862 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.394.038 persones. Per províncies: 284.521 a Castelló, 858.001 a Alacant i 1.251.516 a València.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.

Pérez Llorca anuncia que obrirà un diàleg amb Vox per a pactar nous pressupostos

El president ha anunciat que obrirà un diàleg amb Vox per a tirar avant nous pressupostos i ha defés l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha abordat fiscalitat, finançament, el congrés del PPCV i el topònim de València.

Desmantellat un grup que robava cotxes per a exportar-los: quatre a la presó provisional

Quatre hòmens bielorussos han ingressat a la presó provisional després de caure un grup que robava cotxes a Alacant i València per a vendre'ls a França. L'operació conjunta de Policia Nacional i Guàrdia Civil ha recuperat huit vehicles i abundant material per a falsificar bastidors i documents.

Una persona ha mort atropellada per un camió en Real (València)

Una persona ha mort de matinada en ser atropellada per un camió en Real (València). El CICU va rebre l'avís a les 00.30 i els sanitaris van confirmar la defunció.

Polèmica pels Rodalia en Falles: Catalá exigix respecte i Compromís planteja aforaments

Renfe ha limitat l'arribada dels Rodalia a l'Estació del Nord en l'horari de les mascletaes i ha deslligat un xoc polític. Compromís ha proposat aforaments i un perímetre per a mantindre el servici amb seguretat.