CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.754 casos nous i cap defunció

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.754 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 428.831 persones.

Per províncies, 361 a Castelló (44.250 en total); 640 a Alacant (154.849 en total); i 1.753 a València (229.730 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.503 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 410.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.710 a Castelló, 151.316 a Alacant i 216.897 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 432 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 57 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 347 a la província de València, 50 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’han registrat defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.470: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.811 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 21.841 casos actius, la qual cosa suposa un 4,96% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

València: 12 casos. Origen laboral
Puçol: 14 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.924.862 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.394.038 persones. Per províncies: 284.521 a Castelló, 858.001 a Alacant i 1.251.516 a València.

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.