CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: més altes que nous casos en la “nova normalitat”

La Comunitat Valenciana ha notificat 167 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 395.928 persones. Per províncies, 26 a Castelló (41.126 en total); 71 a Alacant (148.250 en total); i 70 a València, (206.551 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 143 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, 6 pacients en UCI; 34 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 83 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.000 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.604 a Castelló, 148.553 a Alacant i 207.786 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció per coronavirus amb data de defunció en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.442: 805 a la província de Castelló, 2.841 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.953 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

 

Vacunació

 

Un total de 2.060.918 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.110.537 persones. Per províncies: 136.552 a Castelló, 403.883 a Alacant i 570.102 a València.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.