15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: una jornada més sense cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 196 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.332 persones. Per províncies, 26 a Castelló (41.181 en total); 62 a Alacant (148.375 en total); i 108 a València, (206.775 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 125 persones ingressades: 23 a la província de Castelló, 6 pacients en UCI; 27 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 75 a la província de València, 14 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.388 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.670 a Castelló, 148.682 a Alacant i 207.979 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

No s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.442: 805 a la província de Castelló, 2.841 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.969 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és de 10 casos o més. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit social a Alacant (10 casos).

Vacunació

 

Un total de 2.155.828 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.195.020 persones. Per províncies: 147.723 a Castelló, 441.211 a Alacant i 606.086 a València.

 

Últimes notícies

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.

El Consorci de Bombers de València eleva a 245 els efectius per l’alerta taronja de pluges

El Consorci de Bombers de València ha activat el reforç per alerta taronja i eleva de 175 a 245 els efectius per a afrontar pluges i tempestes. Es demana extremar precaucions, evitar zones inundables i assegurar elements exteriors.

Emergències aconsella limitar desplaçaments i activitats a l’aire lliure per l’alerta de pluges a València

Emergències recomana evitar desplaçaments i ajornar activitats a l'aire lliure davant pluges i tempestes que començaran a mitjanit, amb fins a 170 l/m² en 12 hores.

Iniciativa-Compromís crida a eixir a l’ofensiva davant els escàndols de PP, PSOE i Vox

Iniciativa-Compromís insta les esquerres a eixir a l'ofensiva enfront de PP, PSOE i Vox i aprova ponències per al seu congrés de 2026 amb eix ecofeminista i valencianista.

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.