CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: sense morts per primera vegada des de fa temps

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.326.332 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 269.591 a Castelló, 855.239 a Alacant i 1.201.502 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 764.431 persones: 86.063 a Castelló; 278.041 a Alacant; i 369.082 a València.

A més, s’han notificat 138 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.906 persones. Per províncies, 22 a Castelló (40.646 en total); 61 a Alacant (147.253 en total); i 55 a València, (205.005 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 148 persones ingressades: 25 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 41 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 82 a la província de València, 23 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 154 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.532 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.183 a Castelló, 147.735 a Alacant i 206.558 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

A més, no s’han registrat defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.411: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.781 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.434 casos actius, la qual cosa suposa un 0,35% del total de positius.

A més, s’han registrat sengles brots d’origen social a Utiel (11 casos) i Castelló de la Plana (10 casos).

Últimes notícies

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.