CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: sense morts per primera vegada des de fa temps

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.326.332 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 269.591 a Castelló, 855.239 a Alacant i 1.201.502 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 764.431 persones: 86.063 a Castelló; 278.041 a Alacant; i 369.082 a València.

A més, s’han notificat 138 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.906 persones. Per províncies, 22 a Castelló (40.646 en total); 61 a Alacant (147.253 en total); i 55 a València, (205.005 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 148 persones ingressades: 25 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 41 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 82 a la província de València, 23 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 154 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.532 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.183 a Castelló, 147.735 a Alacant i 206.558 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

A més, no s’han registrat defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.411: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.781 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.434 casos actius, la qual cosa suposa un 0,35% del total de positius.

A més, s’han registrat sengles brots d’origen social a Utiel (11 casos) i Castelló de la Plana (10 casos).

Últimes notícies

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.