CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Pugen els nous casos amb 209 positius

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 209 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.265 persones.

Per províncies, 19 a Castelló (41.252 en total); 60 a Alacant (148.693 en total); i 130 a València, (207.319 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 18 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 26 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 70 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 198 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.350 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.826 a Castelló, 149.033 a Alacant i 208.434 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’ha registrat una defunció per coronavirus. Es tracta d’un decés ocorregut en els últims set dies. El total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.447: 807 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.935 casos actius, la qual cosa suposa un 0,47% del total de positius.

Dels brots registrats, hi ha un amb 21 casos detectat a Alacant entre persones amb una edat mitjana de 22 anys.

Vacunació

 

Un total de 2.275.717 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.336.580 persones.

Per províncies: 163.615 a Castelló, 493.539 a Alacant i 679.426 a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.