11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.733 casos actius, dels quals 166 són nous

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 166 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.756 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.968 en total); 77 a Alacant (147.860 en total); i 56 a València, (205.926 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 123 persones ingressades: 20 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 71 a la província de València, 16 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 135 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.059 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.460 a Castelló, 148.225 a Alacant i 207.316 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat una defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.435: 805 a la província de Castelló, 2.835 en la d’Alacant i 3.795 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.733 casos actius, la qual cosa suposa un 0,43% del total de positius.

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.731.606 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 318.268 a Castelló, 1.006.094 a Alacant i 1.407.244 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 926.592 persones.

 

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.