CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 1.733 casos actius, dels quals 166 són nous

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 166 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.756 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.968 en total); 77 a Alacant (147.860 en total); i 56 a València, (205.926 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 123 persones ingressades: 20 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 32 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 71 a la província de València, 16 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 135 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.059 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.460 a Castelló, 148.225 a Alacant i 207.316 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat una defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.435: 805 a la província de Castelló, 2.835 en la d’Alacant i 3.795 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.733 casos actius, la qual cosa suposa un 0,43% del total de positius.

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.731.606 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 318.268 a Castelló, 1.006.094 a Alacant i 1.407.244 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 926.592 persones.

 

Últimes notícies

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.