CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Dos brots amb més de 10 casos en persones d’entre 16 i 19 anys

Dels brots registrats este dilluns, hi ha dos amb més de 10 casos: un a Torrevieja (17 casos) i un altre a València (20 casos), tots dos d’origen social. Les persones afectades a Torrevieja tenen una edat mitjana de 16 anys i les de València, 19.

La Comunitat Valenciana ha notificat 190 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.920 persones. Per províncies, 10 a Castelló (41.226 en total); 39 a Alacant (148.552 en total); i 141 a València, (207.141 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 69 a la província de València, 13 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 368 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.931 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.758 a Castelló, 148.883 a Alacant i 208.233 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització no s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.011 casos actius, la qual cosa suposa un 0,49% del total de positius.

Vacunació

 

D’altra banda, el 30,3% de la població a vacunar en la Comuitat Valenciana (1.296.683 persones) compta ja amb la pauta completa de vacunació (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen). Per províncies: 157.327 a Castelló, 478.391 a Alacant i 660.965 a València. Per part seua, un total de 2.224.665 persones compten ja amb una dosi, la qual cosa representa el 52,11% de la població que ha de rebre la vacuna contra el coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.