CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Dos brots amb més de 10 casos en persones d’entre 16 i 19 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
Dels brots registrats este dilluns, hi ha dos amb més de 10 casos: un a Torrevieja (17 casos) i un altre a València (20 casos), tots dos d’origen social. Les persones afectades a Torrevieja tenen una edat mitjana de 16 anys i les de València, 19. La Comunitat Valenciana ha notificat 190 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o […]

Dels brots registrats este dilluns, hi ha dos amb més de 10 casos: un a Torrevieja (17 casos) i un altre a València (20 casos), tots dos d’origen social. Les persones afectades a Torrevieja tenen una edat mitjana de 16 anys i les de València, 19.

La Comunitat Valenciana ha notificat 190 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.920 persones. Per províncies, 10 a Castelló (41.226 en total); 39 a Alacant (148.552 en total); i 141 a València, (207.141 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 69 a la província de València, 13 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 368 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.931 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.758 a Castelló, 148.883 a Alacant i 208.233 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització no s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.011 casos actius, la qual cosa suposa un 0,49% del total de positius.

Vacunació

 

D’altra banda, el 30,3% de la població a vacunar en la Comuitat Valenciana (1.296.683 persones) compta ja amb la pauta completa de vacunació (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen). Per províncies: 157.327 a Castelló, 478.391 a Alacant i 660.965 a València. Per part seua, un total de 2.224.665 persones compten ja amb una dosi, la qual cosa representa el 52,11% de la població que ha de rebre la vacuna contra el coronavirus.

Últimes notícies

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.

Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La dana de 2024 se agravó por crecidas simultáneas en varios barrancos

La UPV concluye que las crecidas casi simultáneas de varios barrancos, los sedimentos y la urbanització de zones inundables van agreujar la dana de 2024 a l’Horta Sud.

Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.