CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Dos brots amb més de 10 casos en persones d’entre 16 i 19 anys

Dels brots registrats este dilluns, hi ha dos amb més de 10 casos: un a Torrevieja (17 casos) i un altre a València (20 casos), tots dos d’origen social. Les persones afectades a Torrevieja tenen una edat mitjana de 16 anys i les de València, 19.

La Comunitat Valenciana ha notificat 190 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.920 persones. Per províncies, 10 a Castelló (41.226 en total); 39 a Alacant (148.552 en total); i 141 a València, (207.141 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 69 a la província de València, 13 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 368 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.931 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.758 a Castelló, 148.883 a Alacant i 208.233 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització no s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.011 casos actius, la qual cosa suposa un 0,49% del total de positius.

Vacunació

 

D’altra banda, el 30,3% de la població a vacunar en la Comuitat Valenciana (1.296.683 persones) compta ja amb la pauta completa de vacunació (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen). Per províncies: 157.327 a Castelló, 478.391 a Alacant i 660.965 a València. Per part seua, un total de 2.224.665 persones compten ja amb una dosi, la qual cosa representa el 52,11% de la població que ha de rebre la vacuna contra el coronavirus.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.