CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 6 morts i 131 nous casos

 

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 131 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.092 persones. Per províncies, 18 a Castelló (40.554 en total); 41 a Alacant (146.878 en total); 71 a València, (204.658 en total); i 1 sense assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats ascendeix a 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 224 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.480 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.010 a Castelló, 147.288 a Alacant i 206.126 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 160 persones ingressades: 30 a la província de Castelló, amb 3 pacients en UCI; 45 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 85 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.394: 803 a la província de Castelló, 2.822 en la d’Alacant i 3.769 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.689 casos actius, la qual cosa suposa un 0,42% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.151.712 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 252.538 a Castelló, 791.955 a Alacant i 1.107.219 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 685.949 persones.

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.