CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 6 morts i 131 nous casos

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 131 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.092 persones. Per províncies, 18 a Castelló (40.554 en total); 41 a Alacant (146.878 en total); 71 […]

 

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 131 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.092 persones. Per províncies, 18 a Castelló (40.554 en total); 41 a Alacant (146.878 en total); 71 a València, (204.658 en total); i 1 sense assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats ascendeix a 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 224 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.480 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.010 a Castelló, 147.288 a Alacant i 206.126 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 160 persones ingressades: 30 a la província de Castelló, amb 3 pacients en UCI; 45 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 85 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.394: 803 a la província de Castelló, 2.822 en la d’Alacant i 3.769 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.689 casos actius, la qual cosa suposa un 0,42% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.151.712 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 252.538 a Castelló, 791.955 a Alacant i 1.107.219 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 685.949 persones.

Últimes notícies

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.