16.7 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 173 nous casos i 4 morts

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.383.124 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 276.266 a Castelló, 877.960 a Alacant i 1.228.898 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 776.287 persones.

A més, s’han notificat 173 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.079 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.679 en total); 54 a Alacant (147.307 en total); i 86 a València, (205.091 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 143 persones ingressades: 25 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 38 a la província d’Alacant, 11 d’ells en l’UCI; i 80 a la província de València, 23 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 152 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.684 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.206 a Castelló, 147.785 a Alacant i 206.636 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 57.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.415: 803 a la província de Castelló, 2.828 en la d’Alacant i 3.784 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.452 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és superior als 10 casos. Es tracta d’un brot d’origen d’àmbit educatiu a Elx (11 casos).

Últimes notícies

Mor José Manuel Ochotorena, llegenda del València i preparador de porters

El exportero de Reial Madrid i València ha mort en les últimes hores. El club el va definir com a llegenda i va destacar la seua 'petjada inesborrable' com a formador.

Enginyers alerten: Espanya està més ben preparada després de la dana, però no és suficient

Un any després de la dana que va colpejar València, els enginyers valoren avanços en planificació i obres, però advertixen que falten mesures i personal per a reduir el risc.

El 75% dels valencians creu que Mazón ha de dimitir i el 65% demana eleccions anticipades

Un sondeig de GAD-3 per a ABC i Las Provincias amb 1.013 entrevistes a la Comunitat Valenciana reflectix que el 75% demana la dimissió de Mazón i el 65% un avançament electoral. Fins i tot entre els seus votants hi ha majoria a favor de la seua eixida i més de la mitat recolza convocar eleccions.

Més del 30% dels xiquets afectats per la dana a València manté por a pluges i trons

Un informe de Save the Children i la Universitat de València constata que la por persistix en la infància després de la dana i que el 24% arrossega problemes de somni. La falta de suport emocional, el tancament d'escoles i les vivendes danyades prolonguen el malestar i els retards d'aprenentatge.

Últim dilluns d’octubre amb pujada de temperatures i vent fort a Castelló

Jornada més temperada en la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos i ascens de les màximes. En el nord de Castelló bufa nord-oest amb ratxes molt fortes que tendiran a amainar al final del dia.

Taylor seca a Hunt en el tercer quart i el València Basket guanya el dol d’invictes (102-90)

La defensa de Taylor sobre Hunt en el tercer quart va frenar al Joventut i va obrir un avantatge definitiu. Montero va rematar amb penetracions en la seua estrena en el Roig Arena.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous enfront de la protesta per la DANA i la gestió de Mazón

La plantilla d'À Punt ha difós un escrit en el qual reprova que es programara una correguda de bous durant la manifestació per la DANA. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.

El torneig ‘Tornem!’ culmina el retorn del futbol a la zona zero de la dana un any després

L'estadi Vicente Moreno de Massanassa va acollir el torneig de futbol 8 'Tornem!' per a commemorar un any de la riuada que va colpejar comarques valencianes. La cita va reunir seleccions sub12 i alevins de clubs de la Comunitat, malgrat la pluja, com a símbol del retorn a la normalitat.