12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: pugen els morts amb 6 nous notificats

 

Segons l’última actualització de dades, la Comunitat Valenciana ha notificat 205 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de la, que situen la xifra total de positius en 395.144 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.029 en total); 69 a Alacant (147.987 en total); i 113 a València, (206.127 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 29 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 63 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.400 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.515 a Castelló, 148.354 a Alacant i 207.474 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Així mateix, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.773 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

Vacunació 

 

 

La Comunitat Valenciana va batre ahir rècord i va administrar en un sol dia 101.101 dosis de la vacuna enfront del coronavirus.

A més, la Comunitat ha superat ja el milió de persones amb la pauta completa de la vacuna enfront del Covid-19, la qual cosa suposa el 24,32% de la població a vacunar. En este sentit, un de cada quatre valencians ja està immunitzat completament.

En concret, 1.026.657 persones han rebut ja les dos dosis de la vacuna (per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca) o la monodosi de Janssen. Per províncies: 123.469 a Castelló, 377.924 a Alacant i 525.264 a València.

Així mateix, fins hui han rebut una dosi de la vacuna 1.938.501 persones en la Comunitat. Per províncies: 226.160 a Castelló, 706.390 a Alacant i 1.005.951 a València.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.