12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: pugen els morts amb 6 nous notificats

 

Segons l’última actualització de dades, la Comunitat Valenciana ha notificat 205 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de la, que situen la xifra total de positius en 395.144 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.029 en total); 69 a Alacant (147.987 en total); i 113 a València, (206.127 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 29 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 63 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.400 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.515 a Castelló, 148.354 a Alacant i 207.474 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Així mateix, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.773 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

Vacunació 

 

 

La Comunitat Valenciana va batre ahir rècord i va administrar en un sol dia 101.101 dosis de la vacuna enfront del coronavirus.

A més, la Comunitat ha superat ja el milió de persones amb la pauta completa de la vacuna enfront del Covid-19, la qual cosa suposa el 24,32% de la població a vacunar. En este sentit, un de cada quatre valencians ja està immunitzat completament.

En concret, 1.026.657 persones han rebut ja les dos dosis de la vacuna (per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca) o la monodosi de Janssen. Per províncies: 123.469 a Castelló, 377.924 a Alacant i 525.264 a València.

Així mateix, fins hui han rebut una dosi de la vacuna 1.938.501 persones en la Comunitat. Per províncies: 226.160 a Castelló, 706.390 a Alacant i 1.005.951 a València.

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.