CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: pugen els morts amb 6 nous notificats

 

Segons l’última actualització de dades, la Comunitat Valenciana ha notificat 205 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de la, que situen la xifra total de positius en 395.144 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.029 en total); 69 a Alacant (147.987 en total); i 113 a València, (206.127 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 29 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 63 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.400 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.515 a Castelló, 148.354 a Alacant i 207.474 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Així mateix, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.773 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

Vacunació 

 

 

La Comunitat Valenciana va batre ahir rècord i va administrar en un sol dia 101.101 dosis de la vacuna enfront del coronavirus.

A més, la Comunitat ha superat ja el milió de persones amb la pauta completa de la vacuna enfront del Covid-19, la qual cosa suposa el 24,32% de la població a vacunar. En este sentit, un de cada quatre valencians ja està immunitzat completament.

En concret, 1.026.657 persones han rebut ja les dos dosis de la vacuna (per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca) o la monodosi de Janssen. Per províncies: 123.469 a Castelló, 377.924 a Alacant i 525.264 a València.

Així mateix, fins hui han rebut una dosi de la vacuna 1.938.501 persones en la Comunitat. Per províncies: 226.160 a Castelló, 706.390 a Alacant i 1.005.951 a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.