CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: pugen els morts amb 6 nous notificats

 

Segons l’última actualització de dades, la Comunitat Valenciana ha notificat 205 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de la, que situen la xifra total de positius en 395.144 persones. Per províncies, 23 a Castelló (41.029 en total); 69 a Alacant (147.987 en total); i 113 a València, (206.127 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 114 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 4 pacients en UCI; 29 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 63 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 182 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 397.400 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.515 a Castelló, 148.354 a Alacant i 207.474 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Així mateix, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.441: 805 a la província de Castelló, 2.840 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.773 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

Vacunació 

 

 

La Comunitat Valenciana va batre ahir rècord i va administrar en un sol dia 101.101 dosis de la vacuna enfront del coronavirus.

A més, la Comunitat ha superat ja el milió de persones amb la pauta completa de la vacuna enfront del Covid-19, la qual cosa suposa el 24,32% de la població a vacunar. En este sentit, un de cada quatre valencians ja està immunitzat completament.

En concret, 1.026.657 persones han rebut ja les dos dosis de la vacuna (per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca) o la monodosi de Janssen. Per províncies: 123.469 a Castelló, 377.924 a Alacant i 525.264 a València.

Així mateix, fins hui han rebut una dosi de la vacuna 1.938.501 persones en la Comunitat. Per províncies: 226.160 a Castelló, 706.390 a Alacant i 1.005.951 a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.