761 contagis nous i 4 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Segons el balanç sanitari diari, en la Comunitat són 761 els nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR en les últimes hores. Per la seua banda, 4 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.706 en total.

 

Dels 761 casos nous, 401 s’han diagnosticat en la província de València, 288 en la d’Alacant i 72 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 46.893 casos amb una prova PCR. 

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

En relació amb els ingressos hospitalaris, els hospitals valencians tenen, actualment, 531 persones ingressades: 55 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 183 a la província d’Alacant, 33 d’ells en l’UCI; i 293 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

 

Respecte de les altes, 623 pacients s’han recuperat en les últimes hores pel que el total de persones curades des de l’inici de la pandèmia se situa en 49.545.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 26 residències de majors: 2 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 15 en la de València, un menys que ahir. A demés, també hi ha casos en 3 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 0 en Alacant i 2 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 46.893

Castelló: 72 nous (5.151 en total).

Alacant: 288 nous (15.767 en total).

València: 401 nous (25.968 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.706

Castelló: 0 nous (250 en total).

Alacant: 1 nou (590 en total).

València: 3 nous (866 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.476 | 287 | 69
  • Alcoi: 931 | 96 | 121
  • Castelló: 2.548 | 255 | 93
  • Dénia: 1.370 | 39 | 29
  • Elda: 1.485 | 271 | 60
  • Elx: 1.503 | 274 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.153 | 157 | 22
  • Gandia: 1.268 | 91 | 35
  • La Marina Baixa: 1.918 | 79 | 115
  • La Plana: 1.541 | 177 | 112
  • La Ribera: 1.897 | 195 | 43
  • Manises: 1.778 | 114 | 77
  • Orihuela: 1.337 | 219 | 29
  • Requena: 718 | 85 | 78
  • Sagunt: 1.084 | 255 | 46
  • Sant Joan d’Alacant: 1.839 | 190 | 52
  • Torrevieja: 1.387 | 92 | 76
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.621 | 234 | 73
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.330 | 454 | 101
  • València Dr. Peset: 3.847 | 340 | 87
  • València hospital General: 4.031 | 326 | 155
  • València La Fe: 3.345 | 233 | 116
  • Vinaròs: 704 | 59 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.753 | 220 | 57
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.