761 contagis nous i 4 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Segons el balanç sanitari diari, en la Comunitat són 761 els nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR en les últimes hores. Per la seua banda, 4 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.706 en total.

 

Dels 761 casos nous, 401 s’han diagnosticat en la província de València, 288 en la d’Alacant i 72 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 46.893 casos amb una prova PCR. 

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

En relació amb els ingressos hospitalaris, els hospitals valencians tenen, actualment, 531 persones ingressades: 55 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 183 a la província d’Alacant, 33 d’ells en l’UCI; i 293 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

 

Respecte de les altes, 623 pacients s’han recuperat en les últimes hores pel que el total de persones curades des de l’inici de la pandèmia se situa en 49.545.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 26 residències de majors: 2 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 15 en la de València, un menys que ahir. A demés, també hi ha casos en 3 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 0 en Alacant i 2 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 46.893

Castelló: 72 nous (5.151 en total).

Alacant: 288 nous (15.767 en total).

València: 401 nous (25.968 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.706

Castelló: 0 nous (250 en total).

Alacant: 1 nou (590 en total).

València: 3 nous (866 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.476 | 287 | 69
  • Alcoi: 931 | 96 | 121
  • Castelló: 2.548 | 255 | 93
  • Dénia: 1.370 | 39 | 29
  • Elda: 1.485 | 271 | 60
  • Elx: 1.503 | 274 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.153 | 157 | 22
  • Gandia: 1.268 | 91 | 35
  • La Marina Baixa: 1.918 | 79 | 115
  • La Plana: 1.541 | 177 | 112
  • La Ribera: 1.897 | 195 | 43
  • Manises: 1.778 | 114 | 77
  • Orihuela: 1.337 | 219 | 29
  • Requena: 718 | 85 | 78
  • Sagunt: 1.084 | 255 | 46
  • Sant Joan d’Alacant: 1.839 | 190 | 52
  • Torrevieja: 1.387 | 92 | 76
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.621 | 234 | 73
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.330 | 454 | 101
  • València Dr. Peset: 3.847 | 340 | 87
  • València hospital General: 4.031 | 326 | 155
  • València La Fe: 3.345 | 233 | 116
  • Vinaròs: 704 | 59 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.753 | 220 | 57
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.