1.060 contagis nous i 10 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dijous 22 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 1.060 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 10 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.753 en total.

 

Dels 1.060 casos nous, 538 s’han diagnosticat en la província de València, 437 en la d’Alacant i 85 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 52.676 casos amb una prova PCR

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 766 persones. D’elles, 117 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 679 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 53.671 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 30 residències de majors: 4 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 17 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 0 en Alacant i 4 en València; i en 1 centre de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 8: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 6 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 52.676

Castelló: 85 nous (5.621 en total).

Alacant: 437 nous (17.939 en total).

València: 538 nous (29.109 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.753

Castelló: 0 nous (256 en total).

Alacant: 4 nous (606 en total).

València: 6 nous (8941 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.639 | 309 | 69
  • Alcoi: 1.046 | 162 | 122
  • Castelló: 2.723 | 238 | 94
  • Dénia: 1.402 | 46 | 29
  • Elda: 1.729 | 378 | 63
  • Elx: 1.690 | 288 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.329 | 231 | 23
  • Gandia: 1.353 | 119 | 35
  • La Marina Baixa: 1.955 | 68 | 116
  • La Plana: 1.683 | 188 | 114
  • La Ribera: 2.171 | 328 | 44
  • Manises: 1.919 | 167 | 77
  • Orihuela: 1.663 | 402 | 32
  • Requena: 772 | 94 | 80
  • Sagunt: 1.223 | 317 | 52
  • Sant Joan d’Alacant: 1.965 | 213 | 52
  • Torrevieja: 1.458 | 97 | 77
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.784 | 275 | 75
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.570 | 467 | 104
  • València Dr. Peset: 4.063 | 362 | 89
  • València hospital General: 4.316 | 367 | 156
  • València La Fe: 3.574 | 340 | 120
  • Vinaròs: 761 | 76 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.907 | 256 | 59

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.