1.529 contagis nous i 14 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dijous, 29 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Les últimes dades reflectixen que durant les últimes 24 hores s’han registrat 1.529 nous casos per Covid-19 confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius […]

 

Este dijous, 29 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Les últimes dades reflectixen que durant les últimes 24 hores s’han registrat 1.529 nous casos per Covid-19 confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 60.125 persones. 

 

Per la seua banda, 14 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.815 en total. Dels 1.529 casos nous, 726 s’han diagnosticat en la província de València, 642 en la d’Alacant i 161 en la província de Castelló.

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 1.112 persones. D’elles, 163 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 856 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 57.199 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 49 residències de majors: 5 en Castelló, 14 en la província d’Alacant i 30 en la de València. A demés, també hi ha casos en 8 centres de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 2 en Alacant i 4 en València.

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 60.125

Castelló: 161 nous (6.345 en total).

Alacant: 642 nous (20.878 en total).

València: 726 nous (32.900 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.815

Castelló: 2 nous (264 en total).

Alacant: 3 nous (625 en total).

València: 9 nous (926 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.639 | 309 | 69
  • Alcoi: 1.046 | 162 | 122
  • Castelló: 2.723 | 238 | 94
  • Dénia: 1.402 | 46 | 29
  • Elda: 1.729 | 378 | 63
  • Elx: 1.690 | 288 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.329 | 231 | 23
  • Gandia: 1.353 | 119 | 35
  • La Marina Baixa: 1.955 | 68 | 116
  • La Plana: 1.683 | 188 | 114
  • La Ribera: 2.171 | 328 | 44
  • Manises: 1.919 | 167 | 77
  • Orihuela: 1.663 | 402 | 32
  • Requena: 772 | 94 | 80
  • Sagunt: 1.223 | 317 | 52
  • Sant Joan d’Alacant: 1.965 | 213 | 52
  • Torrevieja: 1.458 | 97 | 77
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.784 | 275 | 75
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.570 | 467 | 104
  • València Dr. Peset: 4.063 | 362 | 89
  • València hospital General: 4.316 | 367 | 156
  • València La Fe: 3.574 | 340 | 120
  • Vinaròs: 761 | 76 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.907 | 256 | 59

Últimes notícies

Catalá obri el diàleg amb l’acampada per l’habitatge però reclama normalitat comercial en Nadal

L’alcaldessa María José Catalá es mostra disposada a negociar amb els acampats per l’habitatge en la plaça de l’Ajuntament, però advertix que la protesta pot xocar amb la campanya comercial de Nadal, clau per als ingressos dels establiments del centre.

Arxiven provisionalment la causa contra l’alcalde de Villena pel robatori del Tresor

Un jutjat de Villena ha acordat el sobreseïment provisional de les diligències contra l’alcalde Fulgencio Celdrán pel robatori del Tresor de Villena, mentre els denunciants anuncien recurs davant l’Audiència Provincial d’Alacant.

Catalá es mostra oberta al diàleg amb l’acampada però reclama normalitat comercial per a Nadal

L’alcaldessa de València es declara disposada a dialogar amb l’acampada per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament, però alerta que serà complicat compatibilitzar la protesta amb la campanya de Nadal, clau per al comerç local.

Més centres de majors d’Alacant rebran xarrades policials contra estafes i delictes

La Policia Nacional d’Alacant ha anunciat que estendrà el Pla Major Seguretat a més centres de majors, també gestionats per la Generalitat i entitats privades, per a reforçar la prevenció d’estafes, robatoris i delictes digitals.

Experts reclamen un pacte de l’aigua, més infraestructures i control del regadiu intensiu

Experts en gestió hídrica i organitzacions ecologistes plantegen al futur govern espanyol un pacte d’Estat per l’aigua, més obra hidràulica i un control més estricte del regadiu intensiu i dels pous il·legals davant un escenari de sequeres i pluges torrencials recurrents.

Les víctimes de la DANA recordaran els dos anys a la ‘zona zero’ de Paiporta

L’Associació de Víctimes de la Dana de 2024 commemorarà el segon aniversari de la tragèdia amb un acte el 29 d’octubre al barranc de Paiporta, mentres critica la gestió del Consell i reclama responsabilitats.

Carl Lewis a València: constància, disciplina i mentalitat guanyadora per a l’esport i els negocis

Carl Lewis ha defensat a València que la constància, la disciplina i una mentalitat positiva són essencials tant per a triomfar en l’elit esportiva com en el món empresarial. L’exatleta ha compartit amb jóvens emprenedors la seua experiència olímpica i el seu enfocament per a afrontar els reptes professionals.

El PAI de Benimaclet oferirà 1.345 vivendes noves per a jóvens

L’Ajuntament de València aprovarà este divendres en un ple extraordinari el PAI de Benimaclet, que preveu 1.345 vivendes noves, amb més de 700 habitatges protegits i dotacionals destinats principalment a gent jove.