Una dona dona a llum a bessons i mor per coronavirus sense arribar a conéixer-los

Ejemplo de shortcode con estilo
  Una dona de 46 anys, identificada com Paola Flores, va morir per complicacions del coronavirus 10 dies després d’haver donat a llum als seus bessons. Els metges van avançar la cesària a la pacient perquè devien intubar-la a causa de la dificultat per a respirar i la mare no va arribar a conéixer als seus fills. […]

 

Una dona de 46 anys, identificada com Paola Flores, va morir per complicacions del coronavirus 10 dies després d’haver donat a llum als seus bessons.

Els metges van avançar la cesària a la pacient perquè devien intubar-la a causa de la dificultat per a respirar i la mare no va arribar a conéixer als seus fills. Els bebés van nàixer prematurs, per cesària, i es troben en bon estat.

La dona havia acudit a diversos tractaments de fertilitat per a quedar-se embarassada, i esta vegada ho havia aconseguit

 

Segons informa Clarín, els bessons, una xiqueta i un xiquet, tenen 16 dies de nascuts. Es troben ingressats en l’àrea de neonatologia de l’hospital Español, situat en la localitat de Godoy Cruz, Gran Mendoza. L’evolució dels xicotets és bona i reben nombroses visites de familiars, com el seu pare i la seua àvia, segons ha explicat el director de l’hospital, Walter Vázquez.

El centre hospitalari està commogut per com han transcorregut els fets. La dona havia acudit a diversos tractaments de fertilitat per a quedar-se embarassada, i esta vegada ho havia aconseguit.

No obstant això, al no estar vacunada, la seua salut va acabar afectada en contagiar-se de covid19, segons el rotatiu argentí. La dona, després de donar a llum, va morir al sisé dia d’haver ingressat.

Flores, segons les fonts consultades, va passar l’inici de la malaltia sense massa complicacions, però després va començar a saturar menys oxigen en sang i va ser traslladada a teràpia intensiva per a ser tractada.

«L’equip mèdic que l’assistia va resoldre que havia d’entubar-la i abans d’això calia realitzar el part, perquè corria risc la vida dels bebés”, va detallar el doctor Vázquez.

 

L’únic antecedent de risc que tenia la dona era obesitat

 

L’únic antecedent de risc que tenia la dona era obesitat. Cursava el seu sisé mes d’embaràs quan els metges de teràpia intensiva van decidir realitzar la cesària davant l’agreujament de la seua salut. Tant ella com el seu marit Matías, el pare dels bessons, van estar d’acord amb avançar el part.

Els bebés, després del part, van ser derivats a teràpia intensiva infantil i després a neonatologia. Des d’eixe moment són alimentats a través d’una sonda amb llet materna, del banc de llet de l’hospital. Els menors es troben fora de perill.

Últimes notícies

Detenen 27 persones per explotar sexualment dones en pisos ocupats

La Guàrdia Civil ha detingut 27 persones per obligar dones captades amb enganys a prostituir-se. La banda també ocupava vivendes i traficava amb drogues.

Catalá encapçalarà la candidatura del PP per València el 29-N

María José Catalá ha acceptat encapçalar la candidatura del PP al Congrés per València en les generals del 29 de novembre. Mantindrà l’alcaldia de la ciutat.

El Valencia incorpora 100 millones tras vender el 42% a Pitchwise

Peter Lim ha venut el 42% del Valencia a Pitchwise Holdings, que aportarà 100 milions d’euros de capital immediat. El club manté Lim com a accionista majoritari.

La Comunitat Valenciana suma 6.576 víctimes de violència de gènere

La Comunitat Valenciana ha registrat 6.576 víctimes i 7.284 denúncies per violència de gènere entre abril i juny de 2026. València ha comptabilitzat 3.152 denúncies i 2.799 víctimes.

Hércules B-Vall de Uxó, el partit més destacat de la jornada en Tercera

Hércules B i Vall de Uxó, quart i tercer classificats, protagonitzen el duel principal de la huitena jornada del grup VI. La jornada arriba després dels ajornaments per les alertes meteorològiques.

La Mitja Marató de València esquivarà la pluja, però patirà calor i ponent

La prova d’este diumenge evitarà la pluja, però tindrà temperatures superiors als 20 graus des de les 10. També es preveu vent de ponent, amb ratxes de fins a 20 km/h.

Arxiven la denúncia del PSPV per les tanques de Pérez Llorca

La Junta Electoral ha arxivat la denúncia del PSPV-PSOE contra les tanques del PP amb la imatge de Juanfran Pérez Llorca. Gerardo Camps ha afirmat que els cartells s’instal·laren abans de la convocatòria electoral i ja s’han retirat.

Kwizera aspira a guanyar a València i a batre el rècord europeu

Rodrigue Kwizera arriba a la Mitja Marató de València amb opcions de guanyar, batre el rècord d’Espanya i superar la plusmarca europea. La prova reunirà més de 26.500 corredors.