185 nous casos i dos morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 185 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 509.609 persones.

 

Els nous casos per províncies són 24 a Castelló (52.947 en total); 109 a Alacant (186.899 en total) i 52 a València (269.761 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 273 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 510.754 persones.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.316 a Castelló, 186.527 a Alacant i 270.854 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 184 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 7 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 22 d’elles en l’UCI; i 87 a la província de València, 25 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 2 defuncions en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.784: 843 a la província de Castelló, 2.987 en la d’Alacant i 3.954 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.523 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’ha registrat un brot amb 10 o més casos associats en la localitat de Xest, d’àmbit educatiu.

 

Vacunació

Un total de 4.049.211 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

 

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.949.631 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.

El nou subdelegat del Govern a Alacant defén com a irrenunciable el transvasament Tajo-Segura

Manuel Pineda, nou subdelegat del Govern a Alacant, situa el transvasament Tajo-Segura com a infraestructura irrenunciable i marca com a prioritats l'aigua, la vivenda i la lluita contra la violència masclista.

La comissió d’Alacant citarà a Barcala i a càrrecs de tots els partits per les VPP de la Platja de Sant Joan

La comissió de l'Ajuntament d'Alacant sobre les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan citarà a l'alcalde Luis Barcala i a responsables polítics de diferents etapes, enmig de retrets per la rapidesa dels terminis.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.