185 nous casos i dos morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 185 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 509.609 persones.

 

Els nous casos per províncies són 24 a Castelló (52.947 en total); 109 a Alacant (186.899 en total) i 52 a València (269.761 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 273 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 510.754 persones.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.316 a Castelló, 186.527 a Alacant i 270.854 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 184 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 7 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 22 d’elles en l’UCI; i 87 a la província de València, 25 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 2 defuncions en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.784: 843 a la província de Castelló, 2.987 en la d’Alacant i 3.954 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.523 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’ha registrat un brot amb 10 o més casos associats en la localitat de Xest, d’àmbit educatiu.

 

Vacunació

Un total de 4.049.211 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

 

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.949.631 persones.

Últimes notícies

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.