8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Atenen amb EPI a una embarassada negacionista a l’Hospital La Fe de València

 

Una embarassada negacionista va obligar l’Hospital La Fe de València a activar el protocol de seguretat contra el coronavirus per a poder atendre-la durant el part de manera que els professionals van haver d’assistir-la amb un Equip de Protecció Individual (EPI), segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat.

La dona va acudir fa unes setmanes a l’Hospital després de posar-se de part al costat d’un acompanyant i un advocat per a defensar el seu dret a no portar màscara dins del centre sanitari, segons ha avançat Onda Cero.

La dona va ser aïllada en una habitació per no posar-se la màscara ni fer-se una PCR i l’equip sanitari va haver de tractar-la com un cas sospitós de covid-19, tal com s’estableix en el protocol.

Segons informa Onda Cero, la dona ha interposat una denúncia contra l’hospital per tracte degradant, encara que a Sanitat no els consta en data de hui que s’haja presentat.

Últimes notícies

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.