11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Atenen amb EPI a una embarassada negacionista a l’Hospital La Fe de València

 

Una embarassada negacionista va obligar l’Hospital La Fe de València a activar el protocol de seguretat contra el coronavirus per a poder atendre-la durant el part de manera que els professionals van haver d’assistir-la amb un Equip de Protecció Individual (EPI), segons han confirmat fonts de la Conselleria de Sanitat.

La dona va acudir fa unes setmanes a l’Hospital després de posar-se de part al costat d’un acompanyant i un advocat per a defensar el seu dret a no portar màscara dins del centre sanitari, segons ha avançat Onda Cero.

La dona va ser aïllada en una habitació per no posar-se la màscara ni fer-se una PCR i l’equip sanitari va haver de tractar-la com un cas sospitós de covid-19, tal com s’estableix en el protocol.

Segons informa Onda Cero, la dona ha interposat una denúncia contra l’hospital per tracte degradant, encara que a Sanitat no els consta en data de hui que s’haja presentat.

Últimes notícies

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.