Incidència mínima de Covid-19 en els centres escolars valencians

 

En la primera setmana de classes després de les vacances de Pasqua, dels quasi 47.000 grups que hi ha en els col·legis i instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,99% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

En estos moments, 1.840 centres educatius, el 99,7% dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana del 13 al 16 d’abril ha finalitzat amb 5 grups confinats en 5 centres educatius.

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, hi ha un 0,04% de positius actius, 325 alumnes i alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,03% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, s’ha registrat un 0,05% de positius actius, és a dir, 38 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,2% del professorat.

 

Dades Alacant

Per comarques, la totalitat dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Per tant, el 100% dels prop de 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

Dels 297.281 alumnes escolaritzats a les comarques d’Alacant, hi ha un 0,02% de positius actius, 71 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 27.694 docents de les comarques d’Alacant, s’ha registrat un 0,04% de positius actius, és a dir, 10 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,03% del professorat.

 

Dades Castelló

A les comarques de Castelló, el 99,6% dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En aquest cas, només un centre educatiu té un grup confinat. Això vol dir que el 99,98% dels més de 6.000 grups d’aquestes comarques realitza classes presencials sense problemes.

Dels 96.763 alumnes escolaritzats de les comarques de Castelló, hi ha un 0,1% de positius actius del total d’alumnat, 114 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,04% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 9.867 docents de les comarques de Castelló, s’ha registrat un 0,2% de positius actius, és a dir, 20 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,04% del professorat.

 

Dades València

A les comarques de València, el 99,6% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha quatre centres que tenen quatre grups confinats. És a dir, el 99,98% dels prop de 24.300 grups realitza classes presencials amb tota normalitat.

Dels 424.600 alumnes escolaritzats a les comarques de València, hi ha un 0,03% de positius actius, 140 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,04% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 40.873 docents de les comarques de València, s’ha registrat un 0,02% de positius actius, és a dir, 8 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,02% del professorat.

 

 

Últimes notícies

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.