Incidència mínima de Covid-19 en els centres escolars valencians

 

En la primera setmana de classes després de les vacances de Pasqua, dels quasi 47.000 grups que hi ha en els col·legis i instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,99% ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

En estos moments, 1.840 centres educatius, el 99,7% dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, no tenen cap aula confinada. La setmana del 13 al 16 d’abril ha finalitzat amb 5 grups confinats en 5 centres educatius.

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, hi ha un 0,04% de positius actius, 325 alumnes i alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,03% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, s’ha registrat un 0,05% de positius actius, és a dir, 38 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,2% del professorat.

 

Dades Alacant

Per comarques, la totalitat dels 638 centres educatius de les d’Alacant no té cap grup confinat. Per tant, el 100% dels prop de 16.700 grups d’estes comarques rep classes presencials amb tota normalitat.

Dels 297.281 alumnes escolaritzats a les comarques d’Alacant, hi ha un 0,02% de positius actius, 71 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 27.694 docents de les comarques d’Alacant, s’ha registrat un 0,04% de positius actius, és a dir, 10 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,03% del professorat.

 

Dades Castelló

A les comarques de Castelló, el 99,6% dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En aquest cas, només un centre educatiu té un grup confinat. Això vol dir que el 99,98% dels més de 6.000 grups d’aquestes comarques realitza classes presencials sense problemes.

Dels 96.763 alumnes escolaritzats de les comarques de Castelló, hi ha un 0,1% de positius actius del total d’alumnat, 114 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,04% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 9.867 docents de les comarques de Castelló, s’ha registrat un 0,2% de positius actius, és a dir, 20 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,04% del professorat.

 

Dades València

A les comarques de València, el 99,6% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha quatre centres que tenen quatre grups confinats. És a dir, el 99,98% dels prop de 24.300 grups realitza classes presencials amb tota normalitat.

Dels 424.600 alumnes escolaritzats a les comarques de València, hi ha un 0,03% de positius actius, 140 alumnes i alumnes. Amb l’establiment dels protocols i les mesures de seguretat s’ha determinat l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,04% de l’alumnat.

Quant al professorat, dels 40.873 docents de les comarques de València, s’ha registrat un 0,02% de positius actius, és a dir, 8 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,02% del professorat.

 

 

Últimes notícies

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.