Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

Ejemplo de shortcode con estilo
  Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres.    Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera […]

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.