Sandra Huesa, es convertix en la primera veïna de Castelló en rebre la vacuna del Covid-19 en Regne Unit

 

Sandra Huesa s’ha convertit en la primera persona de Castelló en rebre la vacuna contra el coronavirus. La jove treballa com a supervisora d’una Unitat de Cuidats Intensius (UCI), pediàtrica en un hospital públic de Londres. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la xica es va graduar en la Universitat CEU Cardenal Herrera de Castelló, i fa sis anys i mig que es troba desenvolupant la seua carrera professional en Regne Unit.

 

Huesa ha confessat al citat mitjà que quan va rebre la proposta del seu hospital d’administrar-li la vacuna «no me’l vaig pensar», confessa. Regne Unit es va convertir en el primer del món a iniciar la vacunació massiva contra el Covid-19. El sistema de salut britànic va començar a administrar la vacuna de Pfizer el dimarts 8 de desembre.

 

Sense efectes secundaris

Sandra Huesa va rebre la primera dosi de la vacuna el 14 de desembre. «Em van vacunar i em van donar cita per a la segona dosi, prevista per al 8 de gener; la immunitat arriba aproximadament als set dies de rebre la segona», explica.

 

La xica de Castelló ha assegurat que no ha patit cap efecte secundari en rebre la vacuna del coronavirus. «No he notat cap efecte secundari». «Ens van dir que es podria sentir algun símptoma com un poc de malestar en el cos, però jo no vaig sentir absolutament res; l’endemà em vaig despertar com una rosa. Em va asseure pitjor la vacuna de la grip que la del coronavirus», apunta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.