10.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

L’infern del cantant Juan Peña, ingressat a l’hospital per coronavirus amb oxígen

 

El cantant Juan Peña ha manifestat a través de les seues xarxes socials que es troba ingressat en un hospital de Madrid per coronavirus. A més, Peña ha assenyalat que està vivint un “infern” a causa de la malaltia.

 

Manifesta que amb la publicació no vol “fer llàstima“, sinó conscienciar a la gent de vacunar-se contra el coronavirus “perquè si no, esta maleïda xacra no acabarà mai”. “El que estic vivint és un infern per culpa de la maleïda bestiola anomenada COVID-19”, assegura.

 

“Si haguera tingut les dos dosis, no estaria així”

 

El cantant comenta que la vacuna encara “no havia fet reacció” en el seu cos quan es va contagiar i indica que el que ha sentit “és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te”.

“La vacuna no havia fet encara reacció en el meu cos quan m’he contagiat i el que he sentit és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te. Un volcà de foc dins del teu ser que et recorre de dalt a baix i tot pel maleït virus”, ha afegit l’intèrpret, que està casat amb la periodista Sonia González, mare del seu fill Tristán.

Comenta que des que va començar la pandèmia ha sigut “previngut” realitzant-se PCR per a cantar, test d’antígens…, “però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons”.

L’artista de 41 anys porta dies fent front al virus i ha compartit el seu cas per a recomanar a tots els seus seguidors que es vacunen.

“Si haguera tingut les dos dosis de la vacuna posades els símptomes no hagueren sigut ni la meitat de la meitat, però només tenia una dosi perquè encara em quedaven uns dies per a la segona”, ha lamentat.

“No puge esta foto per a fer llàstima ni molt menys per a causar cap mena de pena o preocupació. Ho faig per a conscienciar i que tots d’una vegada ens vacunem perquè si no aquesta maleïda xacra no acabarà mai”.

 

“He sigut previngut amb les meues PCR”

 

Mira que he sigut previngut amb les meues PCR que m’he fet moltes per a anar a cantar, els meus tests d’antígens, els de saliva, els del bastonet, anàlisi de tota mena…. però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes que et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons”, ha assegurat en el seu compte d’Instagram.

Agraeix el treball de l’equip mèdic

 

Malgrat estar passant per una difícil situació, Peña apunta que segueix “cap avant” gràcies a l’equip mèdic de la Seguretat Social de Madrid.

“M’atenen amb molta meravella, atenció i afecte, però encara em queden dies d’espera, de proves i de recuperació. Confie que en breu estaré amb la família que és el que més desig i amb vosaltres molt prompte damunt d’un escenari, ja que, com és lògic, he hagut de cancel·lar tot”.

També, ha volgut agrair els missatges dels seus seguidors i afirma que només coneixien la seua situació la seua gent més pròxima.

 

“Per favor, vacune’s”

 

Finalment, manifesta es troba “molt millor”, però considera que comptant la seua vivència pot ser que anime que la gent que encara no s’ha vacunat.

“Encara que vegeu en les notícies que la COVID-19 ha baixat, que així serà, les plantes de molts hospitals estan plenes. Això cal viure-ho en les carns cadascun per a sentir esta maleïda experiència que no li la desitge ni al pitjor enemic que existisca. En uns dies haurà acabat el malson. Per favor, vacune’s“, finalitza.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs