12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

L’infern del cantant Juan Peña, ingressat a l’hospital per coronavirus amb oxígen

 

El cantant Juan Peña ha manifestat a través de les seues xarxes socials que es troba ingressat en un hospital de Madrid per coronavirus. A més, Peña ha assenyalat que està vivint un “infern” a causa de la malaltia.

 

Manifesta que amb la publicació no vol “fer llàstima“, sinó conscienciar a la gent de vacunar-se contra el coronavirus “perquè si no, esta maleïda xacra no acabarà mai”. “El que estic vivint és un infern per culpa de la maleïda bestiola anomenada COVID-19”, assegura.

 

“Si haguera tingut les dos dosis, no estaria així”

 

El cantant comenta que la vacuna encara “no havia fet reacció” en el seu cos quan es va contagiar i indica que el que ha sentit “és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te”.

“La vacuna no havia fet encara reacció en el meu cos quan m’he contagiat i el que he sentit és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te. Un volcà de foc dins del teu ser que et recorre de dalt a baix i tot pel maleït virus”, ha afegit l’intèrpret, que està casat amb la periodista Sonia González, mare del seu fill Tristán.

Comenta que des que va començar la pandèmia ha sigut “previngut” realitzant-se PCR per a cantar, test d’antígens…, “però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons”.

L’artista de 41 anys porta dies fent front al virus i ha compartit el seu cas per a recomanar a tots els seus seguidors que es vacunen.

“Si haguera tingut les dos dosis de la vacuna posades els símptomes no hagueren sigut ni la meitat de la meitat, però només tenia una dosi perquè encara em quedaven uns dies per a la segona”, ha lamentat.

“No puge esta foto per a fer llàstima ni molt menys per a causar cap mena de pena o preocupació. Ho faig per a conscienciar i que tots d’una vegada ens vacunem perquè si no aquesta maleïda xacra no acabarà mai”.

 

“He sigut previngut amb les meues PCR”

 

Mira que he sigut previngut amb les meues PCR que m’he fet moltes per a anar a cantar, els meus tests d’antígens, els de saliva, els del bastonet, anàlisi de tota mena…. però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes que et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons”, ha assegurat en el seu compte d’Instagram.

Agraeix el treball de l’equip mèdic

 

Malgrat estar passant per una difícil situació, Peña apunta que segueix “cap avant” gràcies a l’equip mèdic de la Seguretat Social de Madrid.

“M’atenen amb molta meravella, atenció i afecte, però encara em queden dies d’espera, de proves i de recuperació. Confie que en breu estaré amb la família que és el que més desig i amb vosaltres molt prompte damunt d’un escenari, ja que, com és lògic, he hagut de cancel·lar tot”.

També, ha volgut agrair els missatges dels seus seguidors i afirma que només coneixien la seua situació la seua gent més pròxima.

 

“Per favor, vacune’s”

 

Finalment, manifesta es troba “molt millor”, però considera que comptant la seua vivència pot ser que anime que la gent que encara no s’ha vacunat.

“Encara que vegeu en les notícies que la COVID-19 ha baixat, que així serà, les plantes de molts hospitals estan plenes. Això cal viure-ho en les carns cadascun per a sentir esta maleïda experiència que no li la desitge ni al pitjor enemic que existisca. En uns dies haurà acabat el malson. Per favor, vacune’s“, finalitza.

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.