13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Desarticulen una festa en un pub de Mislata després d’identificar la decoració del local en les xarxes socials

 

Este passat divendres, 26 de febrer, la Policia Local de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), va detectar a través de les xarxes socials diferents vídeos d’un grup de persones en una festa il·legal i van reconèixer la decoració d’un conegut local de copes situat al carrer Santonja de la localitat.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, una patrulla es va personar en el lloc de la presumpta festa clandestina, però ningú va obrir la porta. Després d’informar la Policia Nacional, la Comissaria va enviar una patrulla i dos unitats van conseguir que els ocupants obriren el local.

 

Dins del negoci, els agents van pillar a 11 persones, que van ser sancionades, igual que els responsables del local, que han fet una infracció greu.

 

D’altra banda, este dissabte, les autoritats van dissoldre una altra festa després de rebre l’avís d’uns quants veïns que van sentir molt de soroll i la música alta en una  casa. En esta ocasió, els agents van imposar nou actes per incomplir les restriccions establides per a fer front a la pandèmia del coronavirus.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.