Mor per coronavirus un líder del moviment anti mascaretes amb 30 anys

El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits.

Wallace era conegut per liderar el moviment antimascaretes i en contra de les mesures de prevenció del COVID-19 en l’estat nord-americà de Texas.

El nord-americà va organitzar el passat 4 de juliol de 2020 una protesta en San Angelo, ciutat que pertany a l’estat de Texas. En esta manifestació negacionista, els participants portaven cartells on assenyalaven que estaven en contra de l’ús de les màscares i els tancaments de negocis per a fer front a la pandèmia.

Així mateix, els manifestants van intentar explicar que no hi havia evidències científiques sobre el coronavirus, a més de criticar el tracte de la premsa sobretot el que envolta a la pandèmia.

La seua pressió contra les mesures del coronavirus no va quedar ací. A l’abril d’enguany va escriure una carta al districte escolar de San Angelo exigint que s’anul·lara totes les mesures de prevenció contra la pandèmia del cororonavirus.

La seua dona, Jessica Wallace, ha confirmat la seua defunció en una publicació en ‘GoFundMe‘, una pàgina en la qual buscava donacions econòmiques per a costejar les despeses hospitalàries del seu espòs.

Tal com recollia la publicació, Calleb era pare de tres filles i la seua esposa està embarassada d’una quarta. Després de diverses setmanes intubat en un hospital, la dona s’havia decidit a demanar ajuda en estimar que podria estar entre un i dos mesos en vigilància intensiva i després altres sis mesos de rehabilitació.

Wallace va començar a tindre símptomes de COVID el 26 de juliol, però que es va negar a realitzar-se una prova. En comptes d’acudir a l’hospital va decidir prendre elevades dosis de vitamina C, pastilles de zinc i un medicament contra els paràsits que les autoritats han demanat que no siga utilitzada contra el virus perquè no és efectiu. El 30 de juliol va ser hospitalitzat i el 8 d’agost va haver de ser ingressat en l’UCI i intubat.

El pitjor dels finals arribava per a Calleb el passat 28 d’agost, quan Jessica confirmava que havia mort. En missatges que la dona dedicava als donants, va explicar que Calleb va lluitar per les seues creences i que malgrat ser un “home imperfecte” estimava a la seua família i les seues xiquetes més que a res.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.