Anuncios

Mor per coronavirus un líder del moviment anti mascaretes amb 30 anys

El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits.

Wallace era conegut per liderar el moviment antimascaretes i en contra de les mesures de prevenció del COVID-19 en l’estat nord-americà de Texas.

El nord-americà va organitzar el passat 4 de juliol de 2020 una protesta en San Angelo, ciutat que pertany a l’estat de Texas. En esta manifestació negacionista, els participants portaven cartells on assenyalaven que estaven en contra de l’ús de les màscares i els tancaments de negocis per a fer front a la pandèmia.

Així mateix, els manifestants van intentar explicar que no hi havia evidències científiques sobre el coronavirus, a més de criticar el tracte de la premsa sobretot el que envolta a la pandèmia.

La seua pressió contra les mesures del coronavirus no va quedar ací. A l’abril d’enguany va escriure una carta al districte escolar de San Angelo exigint que s’anul·lara totes les mesures de prevenció contra la pandèmia del cororonavirus.

La seua dona, Jessica Wallace, ha confirmat la seua defunció en una publicació en ‘GoFundMe‘, una pàgina en la qual buscava donacions econòmiques per a costejar les despeses hospitalàries del seu espòs.

Tal com recollia la publicació, Calleb era pare de tres filles i la seua esposa està embarassada d’una quarta. Després de diverses setmanes intubat en un hospital, la dona s’havia decidit a demanar ajuda en estimar que podria estar entre un i dos mesos en vigilància intensiva i després altres sis mesos de rehabilitació.

Wallace va començar a tindre símptomes de COVID el 26 de juliol, però que es va negar a realitzar-se una prova. En comptes d’acudir a l’hospital va decidir prendre elevades dosis de vitamina C, pastilles de zinc i un medicament contra els paràsits que les autoritats han demanat que no siga utilitzada contra el virus perquè no és efectiu. El 30 de juliol va ser hospitalitzat i el 8 d’agost va haver de ser ingressat en l’UCI i intubat.

El pitjor dels finals arribava per a Calleb el passat 28 d’agost, quan Jessica confirmava que havia mort. En missatges que la dona dedicava als donants, va explicar que Calleb va lluitar per les seues creences i que malgrat ser un “home imperfecte” estimava a la seua família i les seues xiquetes més que a res.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.