20.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Mor per coronavirus un líder del moviment anti mascaretes amb 30 anys

El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits.

Wallace era conegut per liderar el moviment antimascaretes i en contra de les mesures de prevenció del COVID-19 en l’estat nord-americà de Texas.

El nord-americà va organitzar el passat 4 de juliol de 2020 una protesta en San Angelo, ciutat que pertany a l’estat de Texas. En esta manifestació negacionista, els participants portaven cartells on assenyalaven que estaven en contra de l’ús de les màscares i els tancaments de negocis per a fer front a la pandèmia.

Així mateix, els manifestants van intentar explicar que no hi havia evidències científiques sobre el coronavirus, a més de criticar el tracte de la premsa sobretot el que envolta a la pandèmia.

La seua pressió contra les mesures del coronavirus no va quedar ací. A l’abril d’enguany va escriure una carta al districte escolar de San Angelo exigint que s’anul·lara totes les mesures de prevenció contra la pandèmia del cororonavirus.

La seua dona, Jessica Wallace, ha confirmat la seua defunció en una publicació en ‘GoFundMe‘, una pàgina en la qual buscava donacions econòmiques per a costejar les despeses hospitalàries del seu espòs.

Tal com recollia la publicació, Calleb era pare de tres filles i la seua esposa està embarassada d’una quarta. Després de diverses setmanes intubat en un hospital, la dona s’havia decidit a demanar ajuda en estimar que podria estar entre un i dos mesos en vigilància intensiva i després altres sis mesos de rehabilitació.

Wallace va començar a tindre símptomes de COVID el 26 de juliol, però que es va negar a realitzar-se una prova. En comptes d’acudir a l’hospital va decidir prendre elevades dosis de vitamina C, pastilles de zinc i un medicament contra els paràsits que les autoritats han demanat que no siga utilitzada contra el virus perquè no és efectiu. El 30 de juliol va ser hospitalitzat i el 8 d’agost va haver de ser ingressat en l’UCI i intubat.

El pitjor dels finals arribava per a Calleb el passat 28 d’agost, quan Jessica confirmava que havia mort. En missatges que la dona dedicava als donants, va explicar que Calleb va lluitar per les seues creences i que malgrat ser un “home imperfecte” estimava a la seua família i les seues xiquetes més que a res.

Últimes notícies

L’Enforne EÓ mesura la seua millora amb Roi Sánchez en la difícil pista del Granollers

L'Enforne EÓ Alacant visita al Fraikin Granollers el dissabte a les 19.00 amb la missió d'afermar l'impuls reeixit en el debut de Roi Sánchez. Després de tallar cinc derrotes, l'equip busca puntuar en una de les pistes més exigents de la ASOBAL.

Prop de 2.000 agents de la Guàrdia Civil conformen el dispositiu del Gran Premi de Cheste

L'operatiu es desplega de divendres a diumenge en el Circuit Ricardo Tormo amb tasques de seguretat, trànsit i prevenció. Hi haurà dron, tres helicòpters, rutes alternatives de la DGT i reforç de trens després de la reobertura parcial de la C-3.

Alex Escrig sorprén amb el millor temps i descol·loca als favorits en Moto2 a Cheste

Alex Escrig ha liderat la primera sessió lliure de Moto2 a Cheste amb un 1.33.050 després d'una tanda alterada per una bandera roja en la corba sis. Huertas es va lesionar i és baixa; González, Dixon i Moreira es van alternar al capdavant abans del colp final del valencià.

Air Nostrum reforça la connectivitat este Nadal amb més places a Balears

Air Nostrum ha anunciat més capacitat per a la campanya de Nadal 2025, amb focus en les rutes entre la península i Balears. També hi haurà reforços a Canàries, Melilla i la connexió amb Estrasburg.

La Generalitat inicia la reparació de la CV-4126 a Alfafar després de la dana

La Generalitat, a petició de l'Ajuntament d'Alfafar, ha arrancat la rehabilitació de la CV-4126, deteriorada pels treballs de postemergència després de la dana. L'obra, amb 500.000 euros, s'emmarca en el Pla Endavant.

Miguel Ángel Corona va deixar el València: cinc anys, tres càrrecs i un balanç de vendes i eixides polèmiques

L'eixida de Miguel Ángel Corona es va tancar per mutu acord després de rebre una oferta d'un altre club i en plena reestructuració de l'àrea esportiva. En cinc anys va assumir tres càrrecs, va apostar per fitxatges de baix cost i va conviure amb nombroses vendes que van reduir el valor de la plantilla.

El calendari solidari del València i Asindown complix 20 anys amb el primer equip i llegendes

València CF i la Fundació Asindown han presentat el calendari benèfic del seu 20é aniversari, amb jugadors de les primeres plantilles i llegendes del club. El pack 'Genèticament Rebels 2026' inclou gran format, cromos commemoratius i calendari de taula per un donatiu recomanat de 10 euros.

Presó per a dos hòmens per violar a una dona a Paterna

Dos hòmens de 21 i 28 anys han ingressat a la presó després de ser detinguts per una agressió sexual amb penetració a una dona a Paterna. Els fets van ocórrer el 4 de novembre i es va activar el protocol d'atenció integral; un dels arrestats tenia antecedents i situació irregular.