Mor per coronavirus un líder del moviment anti mascaretes amb 30 anys

El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits.

Wallace era conegut per liderar el moviment antimascaretes i en contra de les mesures de prevenció del COVID-19 en l’estat nord-americà de Texas.

El nord-americà va organitzar el passat 4 de juliol de 2020 una protesta en San Angelo, ciutat que pertany a l’estat de Texas. En esta manifestació negacionista, els participants portaven cartells on assenyalaven que estaven en contra de l’ús de les màscares i els tancaments de negocis per a fer front a la pandèmia.

Així mateix, els manifestants van intentar explicar que no hi havia evidències científiques sobre el coronavirus, a més de criticar el tracte de la premsa sobretot el que envolta a la pandèmia.

La seua pressió contra les mesures del coronavirus no va quedar ací. A l’abril d’enguany va escriure una carta al districte escolar de San Angelo exigint que s’anul·lara totes les mesures de prevenció contra la pandèmia del cororonavirus.

La seua dona, Jessica Wallace, ha confirmat la seua defunció en una publicació en ‘GoFundMe‘, una pàgina en la qual buscava donacions econòmiques per a costejar les despeses hospitalàries del seu espòs.

Tal com recollia la publicació, Calleb era pare de tres filles i la seua esposa està embarassada d’una quarta. Després de diverses setmanes intubat en un hospital, la dona s’havia decidit a demanar ajuda en estimar que podria estar entre un i dos mesos en vigilància intensiva i després altres sis mesos de rehabilitació.

Wallace va començar a tindre símptomes de COVID el 26 de juliol, però que es va negar a realitzar-se una prova. En comptes d’acudir a l’hospital va decidir prendre elevades dosis de vitamina C, pastilles de zinc i un medicament contra els paràsits que les autoritats han demanat que no siga utilitzada contra el virus perquè no és efectiu. El 30 de juliol va ser hospitalitzat i el 8 d’agost va haver de ser ingressat en l’UCI i intubat.

El pitjor dels finals arribava per a Calleb el passat 28 d’agost, quan Jessica confirmava que havia mort. En missatges que la dona dedicava als donants, va explicar que Calleb va lluitar per les seues creences i que malgrat ser un «home imperfecte» estimava a la seua família i les seues xiquetes més que a res.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.