Mor per coronavirus un líder del moviment anti mascaretes amb 30 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits. Wallace era conegut per […]

El líder negacionista Caleb Wallace, de 30 anys, ha mort per coronavirus després de passar un mes ingressat a l’hospital. Així ho ha informat el periòdic local San Angelo Standard-Times i l’agència de notícies AP. Wallace va haver d’acudir a l’hospital després de tractar-se els primers símptomes del virus amb vitamina C, pastilles de zinc i un medicament antiparàsits.

Wallace era conegut per liderar el moviment antimascaretes i en contra de les mesures de prevenció del COVID-19 en l’estat nord-americà de Texas.

El nord-americà va organitzar el passat 4 de juliol de 2020 una protesta en San Angelo, ciutat que pertany a l’estat de Texas. En esta manifestació negacionista, els participants portaven cartells on assenyalaven que estaven en contra de l’ús de les màscares i els tancaments de negocis per a fer front a la pandèmia.

Així mateix, els manifestants van intentar explicar que no hi havia evidències científiques sobre el coronavirus, a més de criticar el tracte de la premsa sobretot el que envolta a la pandèmia.

La seua pressió contra les mesures del coronavirus no va quedar ací. A l’abril d’enguany va escriure una carta al districte escolar de San Angelo exigint que s’anul·lara totes les mesures de prevenció contra la pandèmia del cororonavirus.

La seua dona, Jessica Wallace, ha confirmat la seua defunció en una publicació en ‘GoFundMe‘, una pàgina en la qual buscava donacions econòmiques per a costejar les despeses hospitalàries del seu espòs.

Tal com recollia la publicació, Calleb era pare de tres filles i la seua esposa està embarassada d’una quarta. Després de diverses setmanes intubat en un hospital, la dona s’havia decidit a demanar ajuda en estimar que podria estar entre un i dos mesos en vigilància intensiva i després altres sis mesos de rehabilitació.

Wallace va començar a tindre símptomes de COVID el 26 de juliol, però que es va negar a realitzar-se una prova. En comptes d’acudir a l’hospital va decidir prendre elevades dosis de vitamina C, pastilles de zinc i un medicament contra els paràsits que les autoritats han demanat que no siga utilitzada contra el virus perquè no és efectiu. El 30 de juliol va ser hospitalitzat i el 8 d’agost va haver de ser ingressat en l’UCI i intubat.

El pitjor dels finals arribava per a Calleb el passat 28 d’agost, quan Jessica confirmava que havia mort. En missatges que la dona dedicava als donants, va explicar que Calleb va lluitar per les seues creences i que malgrat ser un «home imperfecte» estimava a la seua família i les seues xiquetes més que a res.

Últimes notícies

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.