Mor una infermera de 29 anys de coronavirus que no es va vacunar per por

 

Samantha Wendell, una tècnica quirúrgica de 29 anys, que no comptava amb la vacuna covid, ha mort de coronavirus.

Esta infermera, resident a Kentucky, no va rebre la vacuna contra el coronavirus perquè que diversos companys de treball li indicaren falsament que causava infertilitat.

La jove no es va vacunar i ha mort després de diverses setmanes lluitant contra la malaltia del SARS-CoV-2, segons ‘Daily Star’. La dona volia formar una família amb la seua parella, amb la qual s’anava a casar, i tenia por de no poder quedar-se embarassada si es vacunava contra el COVID-19.

Samantha va passar el dia de la seua boda, el passat 21 d’agost, a l’hospital i connectada a un respirador. La infermera tindrà el seu funeral a l’església en la qual s’anava a casar, i on els seus pares es van casar fa dècades.

«La desinformació la va matar. Si podem salvar més vides i vides de famílies, llavors este és el regal que ella ens va deixar per a entregar», ha explicat la seua cosina.

La jove va voler vacunar-se del coronavirus quan estava ja ingressada però ja era massa tard. «Em pesa molt el fet que això s’haja pogut evitar fàcilment», ha revelat la seua mare.

Els Estats Units té al 55,2% de la seua població vacunada contra el coronavirus. Mentre el comité d’assessors de l’Administració de Fàrmacs i Aliments recomana l’aplicació d’una dosi de reforç de la vacuna contra el COVID-19 de Pfizer per als majors de 65 anys i la població d’alt risc de la vacuna.

No obstant això, encara hi ha població que no vol vacunar-se enfront del virus malgrat el risc que comporta.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.