10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Mor una infermera de 29 anys de coronavirus que no es va vacunar per por

 

Samantha Wendell, una tècnica quirúrgica de 29 anys, que no comptava amb la vacuna covid, ha mort de coronavirus.

Esta infermera, resident a Kentucky, no va rebre la vacuna contra el coronavirus perquè que diversos companys de treball li indicaren falsament que causava infertilitat.

La jove no es va vacunar i ha mort després de diverses setmanes lluitant contra la malaltia del SARS-CoV-2, segons ‘Daily Star’. La dona volia formar una família amb la seua parella, amb la qual s’anava a casar, i tenia por de no poder quedar-se embarassada si es vacunava contra el COVID-19.

Samantha va passar el dia de la seua boda, el passat 21 d’agost, a l’hospital i connectada a un respirador. La infermera tindrà el seu funeral a l’església en la qual s’anava a casar, i on els seus pares es van casar fa dècades.

“La desinformació la va matar. Si podem salvar més vides i vides de famílies, llavors este és el regal que ella ens va deixar per a entregar”, ha explicat la seua cosina.

La jove va voler vacunar-se del coronavirus quan estava ja ingressada però ja era massa tard. “Em pesa molt el fet que això s’haja pogut evitar fàcilment”, ha revelat la seua mare.

Els Estats Units té al 55,2% de la seua població vacunada contra el coronavirus. Mentre el comité d’assessors de l’Administració de Fàrmacs i Aliments recomana l’aplicació d’una dosi de reforç de la vacuna contra el COVID-19 de Pfizer per als majors de 65 anys i la població d’alt risc de la vacuna.

No obstant això, encara hi ha població que no vol vacunar-se enfront del virus malgrat el risc que comporta.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.