13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Mor una infermera de 29 anys de coronavirus que no es va vacunar per por

 

Samantha Wendell, una tècnica quirúrgica de 29 anys, que no comptava amb la vacuna covid, ha mort de coronavirus.

Esta infermera, resident a Kentucky, no va rebre la vacuna contra el coronavirus perquè que diversos companys de treball li indicaren falsament que causava infertilitat.

La jove no es va vacunar i ha mort després de diverses setmanes lluitant contra la malaltia del SARS-CoV-2, segons ‘Daily Star’. La dona volia formar una família amb la seua parella, amb la qual s’anava a casar, i tenia por de no poder quedar-se embarassada si es vacunava contra el COVID-19.

Samantha va passar el dia de la seua boda, el passat 21 d’agost, a l’hospital i connectada a un respirador. La infermera tindrà el seu funeral a l’església en la qual s’anava a casar, i on els seus pares es van casar fa dècades.

“La desinformació la va matar. Si podem salvar més vides i vides de famílies, llavors este és el regal que ella ens va deixar per a entregar”, ha explicat la seua cosina.

La jove va voler vacunar-se del coronavirus quan estava ja ingressada però ja era massa tard. “Em pesa molt el fet que això s’haja pogut evitar fàcilment”, ha revelat la seua mare.

Els Estats Units té al 55,2% de la seua població vacunada contra el coronavirus. Mentre el comité d’assessors de l’Administració de Fàrmacs i Aliments recomana l’aplicació d’una dosi de reforç de la vacuna contra el COVID-19 de Pfizer per als majors de 65 anys i la població d’alt risc de la vacuna.

No obstant això, encara hi ha població que no vol vacunar-se enfront del virus malgrat el risc que comporta.

Últimes notícies

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.