Mor una infermera de 29 anys de coronavirus que no es va vacunar per por

 

Samantha Wendell, una tècnica quirúrgica de 29 anys, que no comptava amb la vacuna covid, ha mort de coronavirus.

Esta infermera, resident a Kentucky, no va rebre la vacuna contra el coronavirus perquè que diversos companys de treball li indicaren falsament que causava infertilitat.

La jove no es va vacunar i ha mort després de diverses setmanes lluitant contra la malaltia del SARS-CoV-2, segons ‘Daily Star’. La dona volia formar una família amb la seua parella, amb la qual s’anava a casar, i tenia por de no poder quedar-se embarassada si es vacunava contra el COVID-19.

Samantha va passar el dia de la seua boda, el passat 21 d’agost, a l’hospital i connectada a un respirador. La infermera tindrà el seu funeral a l’església en la qual s’anava a casar, i on els seus pares es van casar fa dècades.

“La desinformació la va matar. Si podem salvar més vides i vides de famílies, llavors este és el regal que ella ens va deixar per a entregar”, ha explicat la seua cosina.

La jove va voler vacunar-se del coronavirus quan estava ja ingressada però ja era massa tard. “Em pesa molt el fet que això s’haja pogut evitar fàcilment”, ha revelat la seua mare.

Els Estats Units té al 55,2% de la seua població vacunada contra el coronavirus. Mentre el comité d’assessors de l’Administració de Fàrmacs i Aliments recomana l’aplicació d’una dosi de reforç de la vacuna contra el COVID-19 de Pfizer per als majors de 65 anys i la població d’alt risc de la vacuna.

No obstant això, encara hi ha població que no vol vacunar-se enfront del virus malgrat el risc que comporta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.