Mor una infermera de 29 anys de coronavirus que no es va vacunar per por

 

Samantha Wendell, una tècnica quirúrgica de 29 anys, que no comptava amb la vacuna covid, ha mort de coronavirus.

Esta infermera, resident a Kentucky, no va rebre la vacuna contra el coronavirus perquè que diversos companys de treball li indicaren falsament que causava infertilitat.

La jove no es va vacunar i ha mort després de diverses setmanes lluitant contra la malaltia del SARS-CoV-2, segons ‘Daily Star’. La dona volia formar una família amb la seua parella, amb la qual s’anava a casar, i tenia por de no poder quedar-se embarassada si es vacunava contra el COVID-19.

Samantha va passar el dia de la seua boda, el passat 21 d’agost, a l’hospital i connectada a un respirador. La infermera tindrà el seu funeral a l’església en la qual s’anava a casar, i on els seus pares es van casar fa dècades.

«La desinformació la va matar. Si podem salvar més vides i vides de famílies, llavors este és el regal que ella ens va deixar per a entregar», ha explicat la seua cosina.

La jove va voler vacunar-se del coronavirus quan estava ja ingressada però ja era massa tard. «Em pesa molt el fet que això s’haja pogut evitar fàcilment», ha revelat la seua mare.

Els Estats Units té al 55,2% de la seua població vacunada contra el coronavirus. Mentre el comité d’assessors de l’Administració de Fàrmacs i Aliments recomana l’aplicació d’una dosi de reforç de la vacuna contra el COVID-19 de Pfizer per als majors de 65 anys i la població d’alt risc de la vacuna.

No obstant això, encara hi ha població que no vol vacunar-se enfront del virus malgrat el risc que comporta.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.