10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Municipis de la Comunitat Valenciana sense cap cas de Coronavirus

 

El 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha tingut cap cas de coronavirus des de fa 14 dies. Es tracta de 351 municipis de la Comunitat lliures de Covid-19 respecte als 542 municipis que conformen la Comunitat Valenciana. Estos 351 municipis engloben a una població de 533.212 persones.

Són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat per a contindre el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat Valenciana siga una de les regions amb la incidència més baixa.

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, la qual cosa suposa el 24% sobre el total.

D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Segons ha assenyalat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, “el fet que més de la meitat dels municipis estiga lliure de Covid és una dada esperançadora, una mostra que en la Comunitat Valenciana estem treballant bé. I tot això ens motiva a continuar treballant per a superar esta pandèmia”.

Així mateix, ha afegit que “encara que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, per la qual cosa hem de continuar apel·lant a la responsabilitat individual”.

Municipis lliures de Covid-19 per províncies

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dues últimes setmanes, 103 corresponen a la província de Castelló, 78 a la província d’Alacant i 170 a la província de València.

Quant als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 23 municipis són de la província de Castelló, 44 de la província d’Alacant i 63 de la província de València.

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 9 són de la província de Castelló, 19 d’Alacant i 33 de València.

 

 

Últimes notícies

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.