14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Municipis de la Comunitat Valenciana sense cap cas de Coronavirus

 

El 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha tingut cap cas de coronavirus des de fa 14 dies. Es tracta de 351 municipis de la Comunitat lliures de Covid-19 respecte als 542 municipis que conformen la Comunitat Valenciana. Estos 351 municipis engloben a una població de 533.212 persones.

Són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat per a contindre el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat Valenciana siga una de les regions amb la incidència més baixa.

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, la qual cosa suposa el 24% sobre el total.

D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Segons ha assenyalat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, “el fet que més de la meitat dels municipis estiga lliure de Covid és una dada esperançadora, una mostra que en la Comunitat Valenciana estem treballant bé. I tot això ens motiva a continuar treballant per a superar esta pandèmia”.

Així mateix, ha afegit que “encara que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, per la qual cosa hem de continuar apel·lant a la responsabilitat individual”.

Municipis lliures de Covid-19 per províncies

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dues últimes setmanes, 103 corresponen a la província de Castelló, 78 a la província d’Alacant i 170 a la província de València.

Quant als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 23 municipis són de la província de Castelló, 44 de la província d’Alacant i 63 de la província de València.

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 9 són de la província de Castelló, 19 d’Alacant i 33 de València.

 

 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.