Municipis de la Comunitat Valenciana sense cap cas de Coronavirus

 

El 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha tingut cap cas de coronavirus des de fa 14 dies. Es tracta de 351 municipis de la Comunitat lliures de Covid-19 respecte als 542 municipis que conformen la Comunitat Valenciana. Estos 351 municipis engloben a una població de 533.212 persones.

Són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat per a contindre el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat Valenciana siga una de les regions amb la incidència més baixa.

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, la qual cosa suposa el 24% sobre el total.

D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Segons ha assenyalat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, “el fet que més de la meitat dels municipis estiga lliure de Covid és una dada esperançadora, una mostra que en la Comunitat Valenciana estem treballant bé. I tot això ens motiva a continuar treballant per a superar esta pandèmia”.

Així mateix, ha afegit que “encara que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, per la qual cosa hem de continuar apel·lant a la responsabilitat individual”.

Municipis lliures de Covid-19 per províncies

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dues últimes setmanes, 103 corresponen a la província de Castelló, 78 a la província d’Alacant i 170 a la província de València.

Quant als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 23 municipis són de la província de Castelló, 44 de la província d’Alacant i 63 de la província de València.

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 9 són de la província de Castelló, 19 d’Alacant i 33 de València.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Léleman Conqueridor rectifica sobre Zanini i pacta la seua eixida de la banqueta

El Léleman Conqueridor i el tècnic italià Emanuele Zanini han acordat la rescissió amistosa del seu contracte després que el club rectificara la seua versió sobre un suposat incompliment del codi de conducta.

Cessa un alt càrrec d’Educació pel contingut d’un llibre crític amb la formació del professorat

La Conselleria d'Educació ha cessat el subdirector general de Formació del Professorat després d'una denúncia anònima pel contingut d'un llibre de 2022 en el qual qüestionava la formació docent i se li atribuïxen expressions denigratòries i banalització de l'holocaust.

Mor una ciclista de 62 anys després de xocar amb un camió en la N-340 a Vinaròs

Una dona de 62 anys ha mort en la N-340 a l'altura de Vinaròs després de col·lidir la bicicleta que conduïa amb un camió. Els servicis d'emergència només van poder certificar la seua mort.

Xàtiva marca 31,8 graus i firma la segona temperatura més alta d’Espanya

Xàtiva aconseguix una màxima de 31,8 graus i se situa com la segona temperatura més alta d'Espanya, en una jornada de valors molt elevats en bona part de la Comunitat Valenciana.

El exgerente d’Emergències valencià evita aclarir el parador dels vídeos del Cecopi en la dana

El exgerente de la SGISE, Raúl Quílez, es remet a la seua declaració judicial i eludix explicar per què les gravacions del Cecopi durant la dana d'octubre de 2024 van romandre mesos sense entregar-se al jutjat.

La calor es modera en la Comunitat Valenciana en una jornada estable i amb cels buidats

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts un temps estable, amb cels poc nuvolosos i un lleuger descens de les temperatures màximes, especialment a València. El vent serà fluix i de component este a la vesprada, i demà tornaran a pujar les màximes amb possibilitat de ruixats aïllats a l'interior nord.

Llargues cues i traves marquen el primer dia presencial de la regularització de migrants a València

El primer dia per a sol·licitar presencialment la regularització extraordinària de migrants a València s'estrena amb llargues cues i queixes per les traves en l'obtenció de l'informe de vulnerabilitat, requisit clau per a completar els expedients.

Dos accidents en l’A-7 i l’AP-7 disparen les retencions en les carreteres valencianes

Dos accidents en l'A-7 i l'AP-7 i el trànsit intens de primera hora provoquen prop de 31 quilòmetres de retencions en els principals accessos a València i Alacant.