Municipis de la Comunitat Valenciana sense cap cas de Coronavirus

 

El 65% dels municipis de la Comunitat Valenciana no ha tingut cap cas de coronavirus des de fa 14 dies. Es tracta de 351 municipis de la Comunitat lliures de Covid-19 respecte als 542 municipis que conformen la Comunitat Valenciana. Estos 351 municipis engloben a una població de 533.212 persones.

Són unes xifres que posen de manifest que les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat per a contindre el virus han tingut el seu efecte, i que l’esforç que s’està realitzant per a desenvolupar el procés de vacunació està contribuint al fet que la Comunitat Valenciana siga una de les regions amb la incidència més baixa.

En este sentit, actualment són 130 els municipis de la Comunitat que han registrat 5 o menys casos de coronavirus en els últims 14 dies, la qual cosa suposa el 24% sobre el total.

D’altra banda, únicament l’11,2% dels municipis de la Comunitat ha declarat a Sanitat 6 casos de coronavirus o més en els últims 14 dies. En concret, 61 municipis.

Segons ha assenyalat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, “el fet que més de la meitat dels municipis estiga lliure de Covid és una dada esperançadora, una mostra que en la Comunitat Valenciana estem treballant bé. I tot això ens motiva a continuar treballant per a superar esta pandèmia”.

Així mateix, ha afegit que “encara que les xifres siguen motivadores no hem de relaxar-nos, i menys de cara a l’estiu. Estem avançant bé, i la immunització de tota la població cada vegada està més a prop, per la qual cosa hem de continuar apel·lant a la responsabilitat individual”.

Municipis lliures de Covid-19 per províncies

 

Per províncies, dels 351 municipis que no han tingut cap cas de Covid-19 en les dues últimes setmanes, 103 corresponen a la província de Castelló, 78 a la província d’Alacant i 170 a la província de València.

Quant als 130 municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, 23 municipis són de la província de Castelló, 44 de la província d’Alacant i 63 de la província de València.

Finalment, dels 61 municipis que presenten en les dos últimes setmanes 6 o més casos de coronavirus, 9 són de la província de Castelló, 19 d’Alacant i 33 de València.

 

 

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.