17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Vols saber quins són els més de 100 municipis lliures de COVID a Castelló?

Un total de 103 dels 135 municipis de la província de Castelló no han registrat cap cas COVID en els últims 14 dies. És a dir que el 76% de les localitats castellonenques. Almenys segons les dades oficials ofertes per la conselleria de Sanitat, de moment no han sumat nous positius per coronavirus.

Este percentatge està a més per sobre de la mitjana de la Comunitat Valenciana, Amb un El 65% de localitats sense casos en este mateix període.

D’altra banda, pel que fa als municipis que registren 5 casos o menys en els últims 14 dies, a la província de Castelló són 23. És a dir que només nou poblacions, Com es pot veure al mapa de Sanitat amb llocs pintats de verd i altres en marró fosc, són les que segueixen concentrant casos i a més, en algunes ocasions amb repunts registrats en els últims dies.

Estes localitats que superen els sis casos són: Castelló, Vila-real, Borriana, Vinaròs, l’Alcora, la Vall d’Uixó, Sant Joan de Moró, Almassora Montanejos.

 

Municipis castellonencs sense COVID en els últims 14 dies

 

Castelló Atzeneta d’el Maestrat
Castelló Aín
Castelló Albocàsser
Castelló Alcúdia de Veo
Castelló Alfondeguilla
Castelló Algimia de Almonacid
Castelló Almedíjar
Castelló Almenara
Castelló Alçada
Castelló Arañuel
Castelló Ares de Maestrat
Castelló Argelita
Castelló Artana
Castelló Ayódar
Castelló Azuébar
Castelló Barraques
Castelló Bejís
Castelló Benafer
Castelló Benafigos
Castelló Benassal
Castelló Benlloch
Castelló Castell de Cabres
Castelló Castellfort
Castelló Castellnovo
Castelló Castell de Vilamalefa
Castelló Catí
Castelló Caudiel
Castelló Cervera de l’Maestre
Castelló Cinctorres
Castelló Cirat
Castelló Cortes de Arenoso
Castelló Costur
Castelló Coves de Vinromà (les)
Castelló Culla
Castelló Chert / Xert
Castelló Chodos / Xodos
Castelló Chóvar
Castelló Eslida
Castelló Espadilla
Castelló Fanzara
Castelló Figueroles
Castelló Forcall
Castelló Font de la Reina
Castelló Fonts d’Ayódar
Castelló Gaibiel
Castelló Geldo
Castelló Herbers
Castelló Higueras
Castelló Jana (la)
Castelló Jérica
Castelló Lucena del Cid
Castelló Lludient
Castelló Llosa (la)
Castelló Mata de Morella (la)
Castelló Matet
Castelló Montán
Castelló Navajas
Castelló Olocau de Rei
Castelló Palanques
Castelló Pavías
Castelló Pina
Castelló Portell de Morella
Castelló Pobla d’Arenós
Castelló Pobla de Benifassà (la)
Castelló Pobla Tornesa (la)
Castelló Ribesalbes
Castelló Rossell
Castelló Sacañet
Castelló Salzadella (la)
Castelló Sant Jordi / Sant Jordi
Castelló Sant Mateu
Castelló Sant Rafael de el Riu
Castelló Santa Magdalena de Polpís
Castelló Sarratella
Castelló Serra d’en Galceran

Castelló Soneja
Castelló Sot de Ferrer
Castelló Suera / Suera
Castelló Tals
Castelló Teresa
Castelló Todolella
Castelló Toga
Castelló Torás
Castelló Toro (El)
Castelló Torralba de la Pineda
Castelló Torrechiva
Castelló Torre d’En Besora (la)
Castelló Torre d’en Doménec (la)
Castelló Traiguera
Castelló Vallat
Castelló Vall d’Almonacid
Castelló Vallibona
Castelló Vilafamés
Castelló Villahermosa de el Riu
Castelló Villamalur
Castelló Vilanova d’Alcolea
Castelló Vilanova de la Reina
Castelló Vilar de Canes
Castelló Villores
Castelló Vistabella de l’Maestrat
Castelló Viver
Castelló Zorita el Maestrat
Castelló Zucaina

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.

Bombers atenen prop d’un centenar d’incidències per vent a Castelló i Alacant

Les ratxes de vent han obligat els consorcis a atendre desenes d'intervencions, amb alerta roja a Castelló i sense ferits a Alacant. S'han reforçat parcs i llançat avisos de precaució.

Bigas va demanar calma a l’Elx: les ratxes passen i els resultats arribaran

Pedro Bigas va cridar a no dramatitzar la ratxa de set jornades sense guanyar i va sostindre que els resultats arribaran. Va reclamar solidesa arrere i confiança en el pla.

El València Basket s’aferra a la segona plaça a Andorra abans de la Copa

L'equip taronja visita al Morabanc Andorra amb la segona posició en joc i la Copa del Rei molt a la vora. Arriba de caure a Badalona i de reaccionar en l'Eurolliga.

Renfe suspén hui Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani i entre València i Castelló pel temporal

Renfe ha suspés durant tot el dissabte els servicis de Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani entre la Comunitat Valenciana i Catalunya pel vent. Tres trens entre València i Castelló han sigut cancel·lats i la C-6 de Rodalia manté la normalitat.

Detenen a Alcoi a un empresari tèxtil per emprar estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi al responsable d'una empresa de reciclatge de roba de segona mà per contractar estrangers sense alta ni contracte. En la inspecció es van localitzar quatre treballadors, dos d'ells en situació irregular.

Els fisioterapeutes reclamen més presència en la sanitat pública i especialitats oficials

El degà del ICOFCV, Josep Benítez, defén que reforçar la fisioteràpia en el sistema públic agilitza processos i reduïx costos, i urgix reconéixer especialitats.

El vent curta 16 km de la A-33 a Alacant i obliga a desviaments per Almansa

Les ratxes han obligat a tancar l'A-33 entre els km 73 i 89 en els dos sentits, en el tram que enllaça l'A-31 i l'A-35. El trànsit es desvia per Almansa.