Estos són 77 municipis on es podria aplicar el toc de queda si el TSJ ho accepta

 

A l’espera de les últimes actualitzacions de dades i del que decidisca la reunió interdepartamental d’este dijous pel que fa a les restriccions, segons les dades d’incidència són 77 els municipis valencians en els quals es podria demanar la restricció de mobilitat.

Si finalment la petició del Consell al TSJCV prospera, es podria limitar la llibertat de circulació de les persones en horari nocturn entre la 01:00 i les 06.00 hores, com ja ho està en 32 municipis a estes localitats.

A la província de València: Albal, Alboraia, Alcàsser, Aldaia, Alfafar, Alginet, Almussafes, Benaguasil, Benetússer, Benifaió, Bétera, Bunyol, Burjassot, Canals, Xiva, Foios, Gandia, Godella, l’Eliana, l’Olleria, Manises, Massamagrell, Massanassa, Meliana, Mislata, Museros, Oliva, Paiporta, Paterna, Picassent, la Pobla de Farnals, la Pobla de Vallbona, Puçol, Puig, Rafelbunyol, Requena, Riba-roja de Túria, Rocafort, Sagunt, Silla, Sueca, Tavernes de la Valldigna, Torís, Utiel, València, Vilamarxant, Xeraco i Xirivella.

A la província d’Alacant: Alfàs del Pi, Alacant, Banyeres de Mariola, Benidorm, Callosa d’En Sarrià, Callosa de Segura, Calp, Dénia, Gata de Gorgos, La Nucia, Muro d’Alcoi, Ondara, Pego, Santa Pola, Sant Vicent del Raspeig, Sax, Teulada i Vila Joiosa.

A la província de Castelló: Alcalà de Xivert, Almenara, Benicàssim, Borriana, Borriol, Onda, Orpesa, Peníscola, Torreblanca, Vila-real i Vinaròs.

 

Últimes notícies

Oltra reclama per a València una alcaldessa que l’estime i no un govern indolent

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l'alcaldia de València, defensa una candidatura àmplia que desborde les sigles i critica la gestió de María José Catalá. Assegura que no es farà un empadronament fals i resta importància al juí pendent, que qualifica de guerra bruta.

Aemet activa avís taronja per pluges intenses dijous a la vesprada

Aemet ha activat per a dijous a la vesprada l’avís taronja per pluges molt intenses a Castelló, València i el litoral nord d’Alacant, amb fins a 50 litres per hora i 160 en dotze hores. Este dimecres ja hi ha avís groc a l’interior d’Alacant i el sud de València per tempestes amb pedra i ratxes fortes de vent.

Avis d’Emergències pel desembassament de Contreras i l’augment del cabal del riu

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha anunciat el desembassament de la presa de Contreras i ha advertit de l’augment del cabal del riu als municipis situats aigües avall.

Capturat a Oriola un fugititu francés buscat per robatoris violents internacionals

La Policia Nacional ha detingut a Oriola un home francés de 29 anys reclamat per França per dos robatoris de joies a Bayeux valorats en 500.000 euros i vinculat a un grup delictiu internacional. El detingut podria afrontar fins a 15 anys de presó i una multa de 375.000 euros, pendent ara del procés d’extradició davant l’Audiència Nacional.

El PSPV mostra un dosier sobre Pérez Llorca i parla de sospites de corrupció

El PSPV ha mostrat en Les Corts un suposat dosier confidencial sobre Juanfran Pérez Llorca que, segons el partit, recull sospites de corrupció i possibles delictes del president i del seu entorn.

Oltra reclama anar més enllà dels decrets d’habitatge i regular els lloguers indefinits

Mónica Oltra considera que els decrets d’habitatge del Govern són només un inici i reclama canvis legals profunds, com lloguers indefinits i limitar la propietat en mans de grans fons.

L’economia valenciana aspira a créixer un 2,8 % en 2026, per damunt d’Espanya

La CEV preveu que l’economia de la Comunitat Valenciana cresca al voltant del 2,8 % en 2026, gràcies sobretot a la demanda interna i al bon moment del turisme, encara que alerta de riscos per la inflació i la inestabilitat internacional.

Investigen dos treballadors per la mort en una activitat de parasailing a Benidorm

Dos hòmens han quedat investigats per la mort d’una dona de 66 anys i les lesions d’un home de 47 durant una activitat de parasailing a Benidorm el passat 10 d’agost. Un està acusat d’homicidi imprudent i lesions i l’altre d’encobriment, segons la Guàrdia Civil.