702 nous casos de coronavirus i 6 morts en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 702 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 502.684 persones. Per províncies, 46 a Castelló (52.079 en total); 380 a Alacant (183.552 en total) i 276 a València (267.051 […]

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 702 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 502.684 persones.

Per províncies, 46 a Castelló (52.079 en total); 380 a Alacant (183.552 en total) i 276 a València (267.051 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 1.181 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 498.045 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.879 a Castelló, 180.225 a Alacant i 265.884 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 369 persones ingressades, 91 d’elles en l’UCI: 63 a la província de Castelló, 9 en UCI; 153 a la província d’Alacant, 45 d’elles en l’UCI; i 153 a la província de València, 37 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.683: 831 a la província de Castelló, 2.927 en la d’Alacant i 3.925 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 8.407 casos actius, la qual cosa suposa un 1,64% del total de positius.

S’ha registrat un brot que tinguera 10 o més casos associats:

– València: 10 casos. Origen laboral.

 

Vacunació

 

Un total de 3.972.313 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.627.458 persones.

Últimes notícies

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.

El descarrilament d’un tramvia interromp la Línia 4 a València

Un tramvia ha descarrilat este diumenge abans de les 10 hores i ha interromput la Línia 4 entre Pont de Fusta i Empalme. No hi ha ferits i els tècnics treballen per a restablir el servici.

Natzaret tindrà un tanc de tempestes de més de 3.000 m³

El futur depòsit de Natzaret tindrà una capacitat superior a 3.000 metres cúbics i costarà 12 milions d’euros. Retindrà temporalment l’aigua més contaminada quan ploga i la conduirà a la depuradora de Pinedo.

Laura Luengo bat el rècord d’Espanya de mig marató a València

Laura Luengo ha batut a València el rècord d’Espanya de mig marató amb 1h08:28, dos segons menys que l’anterior marca. L’atleta ha qualificat el resultat d’increïble després d’un any complicat.

Torrent reclama más obras preventivas dos años después de la dana

Amparo Folgado alerta de las actuacions pendents al barranc de l’Horteta i reclama més agilitat en les obres de reconstrucció després de la dana de 2024.

Laura Luengo recupera el rècord d’Espanya al mig marató de València

Sheila Chepkirui ha guanyat el mig marató de València amb 1h03:51. Laura Luengo ha sigut vintena i ha batut el rècord estatal amb 1h08:28.

La falta de ayuda básica va intensificar l’abandonament després de la dana

Un estudi de la UPV conclou que la falta d’aliments, allotjament, electricitat i assistència sanitària va augmentar la sensació d’abandonament després de la dana de 2024.