18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

El personal sanitari en quarantena per estar contagiat se duplica en dos setmanes en el territori valencià

 

El territori valencià ha patit un augment de contagis per coronavirus en les últimes setmanes i açò ha afectat també al personal sanitari. Segons les dades aportades per la Conselleria de Sanitat, entre el 8 i el 23 d’octubre s’han registrat més de 300 nous contagis entre els professionals. El que significa que en dos setmanes s’han duplicat els sanitaris en quarantena. 

 

Segons explica ‘Las Provincias’, s’ha produït un augment de pràcticament el 9%. Estos contagis provoquen greus problemes a les direccions dels departaments de salut per a tractar de solucionar estes pèrdues de personal.

 

I és que, en l’inici de la pandèmia, estos contagis eren la conseqüència directa de la falta de material de protecció que patien hospitals i centres de salut. Però ara, en este aspecte, la Sanitat està més que servida, ja que compta amb reserves de guants, mascaretes i equips de protecció.

 

De la mateixa manera, este dimarts s’ha celebrat una vaga general convocada pel sindicat mèdic CESM, per a demanar millores en les seues condicions laborals i salarials i la derogació d’un decret del Govern que permet contractar professionals sense especialitat.

Últimes notícies

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.

Morant avisa a Mazón: diga la veritat en el Congrés o hi haurà accions legals

Diana Morant exigix que Carlos Mazón diga la veritat en la seua compareixença en la Comissió del Congrés i avisa que, segons el que declare, emprendran accions legals.

Mazón compareix en el Congrés després de ser assenyalat per les víctimes de la DANA

Carlos Mazón obri les compareixences polítiques en la comissió del Congrés sobre la DANA després de les acusacions de familiars de víctimes. La sessió arriba en ple pols per la successió en la Generalitat.

Ajornada la declaració de Martín Villa en la causa per la primera víctima de la Transició

El Jutjat d'Elda ha posposat a febrer de 2026 les declaracions com investigats de Daniel Aroca i de l'exministre Rodolfo Martín Villa per la mort de Teófilo de la Vall. L'ajornament obeïx a problemes logístics i el jutjat ha desestimat un recurs de Martín Villa, mantenint visca la causa.

La setmana arranca amb descens de temperatures i vent del nord-oest moderat en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana inicia la setmana amb núvols, baixada de temperatures i possibles ruixats febles a l'interior. El dimarts continuarà el descens, excepte un lleuger repunt de les màximes en el nord de Castelló.

La setmana arranca amb cels coberts, tempestes en el sud-oest i descens de les màximes

La jornada es presenta grisa i plujosa en bona part del país. Aemet preveu tempestes en el sud-oest, pluges persistents en l'Estret i un descens de les màximes.