El personal sanitari en quarantena per estar contagiat se duplica en dos setmanes en el territori valencià

 

El territori valencià ha patit un augment de contagis per coronavirus en les últimes setmanes i açò ha afectat també al personal sanitari. Segons les dades aportades per la Conselleria de Sanitat, entre el 8 i el 23 d’octubre s’han registrat més de 300 nous contagis entre els professionals. El que significa que en dos setmanes s’han duplicat els sanitaris en quarantena. 

 

Segons explica ‘Las Provincias’, s’ha produït un augment de pràcticament el 9%. Estos contagis provoquen greus problemes a les direccions dels departaments de salut per a tractar de solucionar estes pèrdues de personal.

 

I és que, en l’inici de la pandèmia, estos contagis eren la conseqüència directa de la falta de material de protecció que patien hospitals i centres de salut. Però ara, en este aspecte, la Sanitat està més que servida, ja que compta amb reserves de guants, mascaretes i equips de protecció.

 

De la mateixa manera, este dimarts s’ha celebrat una vaga general convocada pel sindicat mèdic CESM, per a demanar millores en les seues condicions laborals i salarials i la derogació d’un decret del Govern que permet contractar professionals sense especialitat.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.