El personal sanitari en quarantena per estar contagiat se duplica en dos setmanes en el territori valencià

 

El territori valencià ha patit un augment de contagis per coronavirus en les últimes setmanes i açò ha afectat també al personal sanitari. Segons les dades aportades per la Conselleria de Sanitat, entre el 8 i el 23 d’octubre s’han registrat més de 300 nous contagis entre els professionals. El que significa que en dos setmanes s’han duplicat els sanitaris en quarantena. 

 

Segons explica ‘Las Provincias’, s’ha produït un augment de pràcticament el 9%. Estos contagis provoquen greus problemes a les direccions dels departaments de salut per a tractar de solucionar estes pèrdues de personal.

 

I és que, en l’inici de la pandèmia, estos contagis eren la conseqüència directa de la falta de material de protecció que patien hospitals i centres de salut. Però ara, en este aspecte, la Sanitat està més que servida, ja que compta amb reserves de guants, mascaretes i equips de protecció.

 

De la mateixa manera, este dimarts s’ha celebrat una vaga general convocada pel sindicat mèdic CESM, per a demanar millores en les seues condicions laborals i salarials i la derogació d’un decret del Govern que permet contractar professionals sense especialitat.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.