11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Posposat el Rototom 2020 de Benicàssim per la crisi del coronavirus

Assistents al festival de música reggae 'Rototom Sunsplash'

L’organització ha decidit posposar el festival a l’any que ve | Rototom

 

L’organització del festival internacional de reggae Rototom Sunsplash‘, que se celebra en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha decidit suspendre la pròxima edició a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha anunciat ja les dates per a la celebració de l’esdeveniment en 2021.

 

Segons ha assenyalat l’organització en un comunicat, s’ha treballat fins a l’últim minut per a una edició «memorable» amb un lema «esperançador», ‘We can change the world’ —‘Nosaltres podem canviar el món’—, però, afegix, «este somni compartit haurà d’esperar».

 

En esta línia, l’organització ha apuntat que un ‘Rototom Sunsplash’ sense abraçades «no seria Rototom». «Perdria la seua essència i la volem intacta. Paralitzem l’edició 2020, però no la nostra obstinació i ganes de seguir avant», ha afegit.

 

«Ens espera un any difícil. Després de mesos de treball per part d’un gran equip per a organitzar el festival este estiu, toca reactivar la maquinària per a preparar la pròxima edició», ha destacat l’organització, que ha afegit que tenen «il·lusió i energia», però necessiten, «més que mai», continuar comptant amb el suport i la implicació d’estos 27 anys. «Han sigut el nostre suport per a superar cada obstacle del camí», ha subratllat.

 

Es poden tornar les entrades?

Quant als abonaments ja comprats, l’organització ha indicat que transformar-los ara en un passaport directe al ‘Rototom Sunsplash 2021’ els donaria «oxigen» per a construir les pròximes vacacions reggae en Benicàssim. «Seria un enorme suport per a que este somni no acabe», ha dit.

 

A pesar d’això, conscients de què el context és «complicat» per a tots i que mantindre l’entrada no sempre serà possible per a alguns, en la pàgina web del ‘Rototom Sunsplash’ s’ha publicat com gestionar la devolució de l’import dels tiquets i qualsevol dubte sobre este tema.

 

Nova data per a l’any que ve

L’organització ha anunciat que el festival tornarà a celebrar-se en Benicàssim en 2021 entre el 16 i el 22 d’agost. «En esta espera, tenim la il·lusió de què irrompa una sorpresa capaç d’accelerar el retrobament i reconfortar la desil·lusió per la suspensió del festival. Tant de bo puguem comunicar-la molt prompte», ha destacat.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.