Pugen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb sis noves defuncions

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.149 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 532.565 persones.

Els nous casos per províncies són 202 a Castelló (57.675 en total); 357 a Alacant (194.332) i 590 a València (280.557). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 654 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 525.035 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.542 a Castelló, 191.760 a Alacant i 276.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 435 persones ingressades, 75 d’elles en l’UCI: 90 a la província de Castelló, 10 en UCI; 145 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 200 a la província de València, 35 en UCI.

S’han registrat sis defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 57 i 96 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.923: 872 a la província de Castelló, 3.049 en la d’Alacant i 4.002 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.048 casos actius, la qual cosa suposa un 2,03% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat dos brots de 10 o més casos:

Castelló de la Plana: 14 casos. Àmbit laboral
• Dolores: 11 casos. Àmbit educatiu

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.