Pugen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb sis noves defuncions

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.149 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 532.565 persones.

Els nous casos per províncies són 202 a Castelló (57.675 en total); 357 a Alacant (194.332) i 590 a València (280.557). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 654 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 525.035 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.542 a Castelló, 191.760 a Alacant i 276.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 435 persones ingressades, 75 d’elles en l’UCI: 90 a la província de Castelló, 10 en UCI; 145 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 200 a la província de València, 35 en UCI.

S’han registrat sis defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 57 i 96 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.923: 872 a la província de Castelló, 3.049 en la d’Alacant i 4.002 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.048 casos actius, la qual cosa suposa un 2,03% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat dos brots de 10 o més casos:

Castelló de la Plana: 14 casos. Àmbit laboral
• Dolores: 11 casos. Àmbit educatiu

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.

Josep Puerto apel·la a la motivació del València Basket després de l’ajustada derrota davant Panathinaikos

Josep Puerto ressalta que la forma en què Panathinaikos va celebrar la victòria per un punt reforça la motivació del València Basket per a lluitar el segon partit de quarts de l'Eurolliga en el Roig Arena.

El PSOE recorrerà al Suprem per a frenar les acusacions de Aldama

El PSOE anuncia que tornarà a demanar empara al Tribunal Suprem per a respondre a les acusacions de Víctor de Aldama i nega qualsevol finançament il·legal en el partit.

Pérez Llorca reclama esperar a la investigació sobre la contractació de la seua parella abans de jutjar

Juanfran Pérez Llorca demana deixar treballar a l'Agència Antifrau en la investigació sobre la plaça adjudicada a la seua parella en la Diputació de València abans de traure conclusions polítiques.

Pérez Llorca acusa el Govern de discriminar la Comunitat i limitar-la a l’endeutament

Pérez Llorca acusa el Govern central de mantindre la discriminació econòmica amb la Comunitat Valenciana i de limitar la seua resposta a permetre més deute en lloc d'aportar recursos directes.

El Govern i el PSOE es desmarquen de Aldama després de les seues acusacions en el juí del cas Koldo

El Govern afirma estar tranquil i tatxa a Víctor de Aldama de gran mentider, mentres el PSOE anuncia que demanarà empara al Suprem davant el que considera injúries en el juí del cas Koldo.