Pugen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb sis noves defuncions

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.149 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 532.565 persones.

Els nous casos per províncies són 202 a Castelló (57.675 en total); 357 a Alacant (194.332) i 590 a València (280.557). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 654 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 525.035 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 56.542 a Castelló, 191.760 a Alacant i 276.677 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 435 persones ingressades, 75 d’elles en l’UCI: 90 a la província de Castelló, 10 en UCI; 145 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 200 a la província de València, 35 en UCI.

S’han registrat sis defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 57 i 96 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.923: 872 a la província de Castelló, 3.049 en la d’Alacant i 4.002 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.048 casos actius, la qual cosa suposa un 2,03% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat dos brots de 10 o més casos:

Castelló de la Plana: 14 casos. Àmbit laboral
• Dolores: 11 casos. Àmbit educatiu

Últimes notícies

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.