23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Pugen considerablement els positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 995.408 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 117.743 a Castelló, 353.399 a Alacant i 524.266 a València. Han rebut les dos dosis 278.710 persones.

A més, s’han notificat 311 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.772 persones. La província de Castelló ha registrat 32 casos nous, per la qual cosa el total de casos a la província ascendeix a 39.560. Alacant, per part seua, suma 71 casos (145.318 en total) i la província de València 208 nous casos (201.893 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 178 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 387.516 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.948 a Castelló, 145.134 a Alacant i 202.379 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 379 persones ingressades: 23 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 171 a la província d’Alacant, 34 d’ells en l’UCI; i 185 a la província de València, 34 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.203: 785 a la província de Castelló, 2.741 en la d’Alacant i 3.677 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.522 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 6 (2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València).

Residents nous positius: 4
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 2

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 10 nous brots des de l’última actualització:

 

·         Benissoda: 4 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

·         València: 4 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         La Vall d’Uixó: 7 casos. Origen social

·         València: 3 casos. Origen social

·         Alicante: 5 casos. Origen social

·         Paiporta: 6 casos. Origen social

·         Nàquera: 3 casos. Origen social

·         València: 6 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Folgat marca el ritme en Moto2 i Moreira es queda fora de la segona classificació a Cheste

Daniel Holgado va ser el més ràpid en la pràctica oficial de Moto2 a Cheste i va batre dos vegades el rècord de la categoria. El líder Diogo Moreira va acabar 19é i haurà de passar per la primera classificació.

Els bombers de València es van reforçar com si tota la província estiguera en roig per la DANA

El Consorci Provincial de Bombers de València va blindar el seu operatiu durant la DANA amb un reforç equivalent al nivell roig en tota la província. La decisió es va sustentar en una cadena d'avisos i va quedar documentada en un informe remés al jutjat que investiga la gestió de l'episodi.

Armengol advoca per eleccions anticipades en la Comunitat Valenciana davant una situació ‘dramàtica’

Francina Armengol ha defés un avançament electoral en la Comunitat Valenciana en qualificar de 'dramàtica' la situació política i social. Ha lligat la seua postura a la dimissió de Carlos Mazón i a la necessitat que Diana Morant romanga a València.

David Almansa va manar a Cheste i set espanyols van entrar directes a la Q2 de Moto3

David Almansa (Honda) es va imposar en la pràctica oficial de Moto3 a Cheste amb 1.37.333 i va assegurar la passada directa a la Q2. Set espanyols es van situar entre els catorze més ràpids, amb Ángel Piqueras i Adrián Cruces també classificats.

MT i el Circuit Ricardo Tormo llancen un casc solidari d’edició limitada per a donar suport a la mobilitat després de la DANA

MT i el Circuit Ricardo Tormo han presentat el MT Braker SV Circuit València, un casc solidari limitat a 500 unitats el benefici de les quals es destina a Solidaritat Sobre Rodes. La iniciativa acompanya el retorn del Gran Premi de la Comunitat Valenciana després de la cancel·lació de 2024 per la DANA.

Detinguts dos hòmens per abandonar a un menor a la porta de la Comissaria de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia a un oncle i un cosí per deixar a un xic de 15 anys davant la comissaria per a buscar la seua tutela i residència. El menor va ser ingressat en un centre i el cas ha passat al jutge mentres es busca als seus pares.

Detinguts dos membres de ‘Indar Gorri’ per agredir a tres aficionats del València

La Policia Nacional ha detingut a dos membres de 'Indar Gorri' per l'agressió a tres seguidors del València després del partit en El Sadar del 24 d'agost. Hi ha altres quatre identificats i s'investiguen delictes de robatori amb violència, lesions i odi.

Múrcia i València estudien accions legals per irregularitats en la gestió del Tajo

Múrcia i la Comunitat Valenciana, al costat del Scrats, preparen una resposta jurídica per suposades irregularitats en la gestió del Tajo. Reclamen documentació i cautelars.