Continuen pujant els casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.197.718 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 141.074 a Castelló, 434.251 a Alacant i 622.393 a València. Han rebut les dos dosis 298.243 persones.

A més, s’han notificat 220 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.823 persones. Per províncies, 25 a Castelló (39.741 en total); 65 a Alacant (145.638 en total); i 130 a la província de València (202.443 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 197 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.538 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.063 a Castelló, 145.418 a Alacant i 203.002 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 322 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 163 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.241: 789 a la província de Castelló, 2.752 en la d’Alacant i 3.700 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.512 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors s’han reduït a 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

València: 5 casos. Origen social
• Aiora: 3 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
• Aldaia: 4 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Calp: 3 casos. Origen social
Borriana: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen social
Vall d’Alba: 6 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.