12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Continuen pujant els casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.197.718 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 141.074 a Castelló, 434.251 a Alacant i 622.393 a València. Han rebut les dos dosis 298.243 persones.

A més, s’han notificat 220 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.823 persones. Per províncies, 25 a Castelló (39.741 en total); 65 a Alacant (145.638 en total); i 130 a la província de València (202.443 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 197 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.538 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.063 a Castelló, 145.418 a Alacant i 203.002 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 322 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 163 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.241: 789 a la província de Castelló, 2.752 en la d’Alacant i 3.700 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.512 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors s’han reduït a 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

València: 5 casos. Origen social
• Aiora: 3 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
• Aldaia: 4 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Calp: 3 casos. Origen social
Borriana: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen social
Vall d’Alba: 6 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar