13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Les residències valencianes no registren casos positius per primera volta en cinc mesos

 

Les residències del territori valencià no han registrat cap cas positiu de coronavirus en l’actualització d’este dimarts, una situació que no es donava des de feia cinc mesos, segons ha destacat l’Associació Empresarial de Residències i Serveis a Persones Dependents de la Comunitat Valenciana (AERTE).

 

D’eixa manera, segons l’última actualització de la situació sanitària de les residències, des del dilluns no s’ha comunicat cap contagi entre residents ni treballadors, encara que han mort 13 usuaris dels centres. AERTE ha destacat que es tracta del «primer 0 en residents» des de l’1 d’octubre de 2020. Eixe dia, la Conselleria de Sanitat Universal no notificava casos entre treballadors ni residents, i tampoc es van produir morts.

 

L’associació ha ressaltat que el «doble zero» d’este dimarts és una «bona notícia» i espera que «siga el començament d’una nova situació de normalitat i seguretat en els centres. Encara que sabem que continuarà havent casos, esperem que siguen cada volta menys», ha indicat AERTE. A demés, ha indicat que les defuncions «aniran reduint-se a poc a poc, però encara corresponen, en general, a casos de contagis de les últimes setmanes».

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.