Les residències valencianes no registren casos positius per primera volta en cinc mesos

 

Les residències del territori valencià no han registrat cap cas positiu de coronavirus en l’actualització d’este dimarts, una situació que no es donava des de feia cinc mesos, segons ha destacat l’Associació Empresarial de Residències i Serveis a Persones Dependents de la Comunitat Valenciana (AERTE).

 

D’eixa manera, segons l’última actualització de la situació sanitària de les residències, des del dilluns no s’ha comunicat cap contagi entre residents ni treballadors, encara que han mort 13 usuaris dels centres. AERTE ha destacat que es tracta del «primer 0 en residents» des de l’1 d’octubre de 2020. Eixe dia, la Conselleria de Sanitat Universal no notificava casos entre treballadors ni residents, i tampoc es van produir morts.

 

L’associació ha ressaltat que el «doble zero» d’este dimarts és una «bona notícia» i espera que «siga el començament d’una nova situació de normalitat i seguretat en els centres. Encara que sabem que continuarà havent casos, esperem que siguen cada volta menys», ha indicat AERTE. A demés, ha indicat que les defuncions «aniran reduint-se a poc a poc, però encara corresponen, en general, a casos de contagis de les últimes setmanes».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.