11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Les residències valencianes no registren casos positius per primera volta en cinc mesos

 

Les residències del territori valencià no han registrat cap cas positiu de coronavirus en l’actualització d’este dimarts, una situació que no es donava des de feia cinc mesos, segons ha destacat l’Associació Empresarial de Residències i Serveis a Persones Dependents de la Comunitat Valenciana (AERTE).

 

D’eixa manera, segons l’última actualització de la situació sanitària de les residències, des del dilluns no s’ha comunicat cap contagi entre residents ni treballadors, encara que han mort 13 usuaris dels centres. AERTE ha destacat que es tracta del «primer 0 en residents» des de l’1 d’octubre de 2020. Eixe dia, la Conselleria de Sanitat Universal no notificava casos entre treballadors ni residents, i tampoc es van produir morts.

 

L’associació ha ressaltat que el «doble zero» d’este dimarts és una «bona notícia» i espera que «siga el començament d’una nova situació de normalitat i seguretat en els centres. Encara que sabem que continuarà havent casos, esperem que siguen cada volta menys», ha indicat AERTE. A demés, ha indicat que les defuncions «aniran reduint-se a poc a poc, però encara corresponen, en general, a casos de contagis de les últimes setmanes».

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.