Sánchez assegura que Espanya està “a 100 dies d’aconseguir la immunitat de grup”

Ejemplo de shortcode con estilo
  El president del Govern, Pedro Sánchez, ha assegurat este dilluns, durant una visita oficial a Grècia, que l’objectiu del pla de vacunació del Govern és aconseguir la immunitat de grup en un termini de 100 dies. “Estem a només 100 dies d’aconseguir la immunitat de grup, és a dir, d’aconseguir el 70% de la […]

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha assegurat este dilluns, durant una visita oficial a Grècia, que l’objectiu del pla de vacunació del Govern és aconseguir la immunitat de grup en un termini de 100 dies.

“Estem a només 100 dies d’aconseguir la immunitat de grup, és a dir, d’aconseguir el 70% de la població espanyola vacunada i, per tant, immunitzada”, ha assenyalat. “Les dos palanques que tenim per a recuperar l’activitat econòmica són la vacunació i el pla de recuperació”, ha afegit.

Després de felicitar a Grècia pel seu acompliment en el ritme de vacunació, Sánchez ha assegurat que a Espanya les dades també conviden “l’optimisme”. “Ara mateix un terç de la població adulta a Espanya compta ja amb una dosi administrada. La meitat d’aqueix terç de la població adulta ja compta amb una pauta completa i hui ja arribarem als 6 milions d’espanyols amb un grau d’immunitat molt alt. Estem a només 100 dies d’aconseguir l’objectiu que ens havíem marcat”, ha remarcat.

 

“Començant a superar la calamitat”

 

Així mateix, ha defensat que les dades de contagis i l’avanç de la vacunació estan permetent entrar en la fase final de la pandèmia del coronavirus. “Estem començant a superar esta calamitat”, ha asseverat.
Dilluns passat es va complir un altre de les fites de la campanya de vacunació, amb 5 milions de ciutadans immunitzats.

Es tracta del segon objectiu marcat Executiu després d’assegurar que per a la primera setmana de juny seran deu els milions de persones que hauran rebut una pauta vacunal completa

Les dades de Sanitat indiquen que la primera setmana de maig ha suposat un salt exponencial en el nombre de persones que ha rebut la segona dosi -amb una mitjana de més de 214.000 immunitzats al dia-.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.