Sanitat notifica 4.017 nous positius i 21 morts per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.017 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, el dimarts.

Els nous casos per províncies són 893 a Castelló (167.753 en total), 1.224 a Alacant (474.111 en total) i 1.900 a València (738.355 en total).

D’ells, 1.833 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 393 de Castelló, 543 d’Alacant i 897 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 622 persones ingressades, 34 d’elles en l’UCI: 138 a la província de Castelló, 4 en UCI; 178 a la província d’Alacant, 11 d’elles en l’UCI; i 306 a la província de València, 19 en UCI.

S’han notificat 21 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells en els últims 7 dies. Es tracta d’11 dones d’entre 75 i 103 anys, i 10 homes d’entre 75 i 97 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.249: 1.073 a la província de Castelló, 3.512 en la d’Alacant i 4.664 en la de València.

Últimes notícies

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.