14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Sanitat notifica 4.017 nous positius i 21 morts per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.017 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, el dimarts.

Els nous casos per províncies són 893 a Castelló (167.753 en total), 1.224 a Alacant (474.111 en total) i 1.900 a València (738.355 en total).

D’ells, 1.833 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 393 de Castelló, 543 d’Alacant i 897 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 622 persones ingressades, 34 d’elles en l’UCI: 138 a la província de Castelló, 4 en UCI; 178 a la província d’Alacant, 11 d’elles en l’UCI; i 306 a la província de València, 19 en UCI.

S’han notificat 21 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells en els últims 7 dies. Es tracta d’11 dones d’entre 75 i 103 anys, i 10 homes d’entre 75 i 97 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.249: 1.073 a la província de Castelló, 3.512 en la d’Alacant i 4.664 en la de València.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.