Sanitat començarà a citar als menors de 60 que van rebre la primera dosi d’AstraZeneca

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública enviarà des de demà la citació per a administrar, a partir de la setmana que ve, la segona dosi de la vacunació a les persones menors de 60 anys que van rebre la primera dosi d’immunització amb AstraZeneca.

La citació es realitzarà a través de SMS i en ella s’oferirà una segona dosi amb Pfizer. No obstant això, a la persona contactada se li comunicarà com procedir davant la seua decisió de rebutjar esta vacuna com a segona dosi. En eixe cas, tornarà a ser citat per a ser vacunat amb AstraZeneca.

Este procediment està alineat amb l’acord aconseguit per la Comissió de Salut Pública que va decidir administrar Pfizer com segona dosi, així com amb la decisió adoptada pel Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut que, després de consulta amb el Comité de Bioètica, va acordar que els qui rebutgen la segona dosi amb Pfizer i, amb la finalitat de garantir la pauta completa, podran ser vacunats amb AstraZeneca.

Es recorda la importància de tindre actualitzats les dades de contacte en la targeta SIP. Este tràmit es pot realitzar a través del següent enllaç:

http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto

 

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.