Sanitat començarà a citar als menors de 60 que van rebre la primera dosi d’AstraZeneca

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública enviarà des de demà la citació per a administrar, a partir de la setmana que ve, la segona dosi de la vacunació a les persones menors de 60 anys que van rebre la primera dosi d’immunització amb AstraZeneca.

La citació es realitzarà a través de SMS i en ella s’oferirà una segona dosi amb Pfizer. No obstant això, a la persona contactada se li comunicarà com procedir davant la seua decisió de rebutjar esta vacuna com a segona dosi. En eixe cas, tornarà a ser citat per a ser vacunat amb AstraZeneca.

Este procediment està alineat amb l’acord aconseguit per la Comissió de Salut Pública que va decidir administrar Pfizer com segona dosi, així com amb la decisió adoptada pel Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut que, després de consulta amb el Comité de Bioètica, va acordar que els qui rebutgen la segona dosi amb Pfizer i, amb la finalitat de garantir la pauta completa, podran ser vacunats amb AstraZeneca.

Es recorda la importància de tindre actualitzats les dades de contacte en la targeta SIP. Este tràmit es pot realitzar a través del següent enllaç:

http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto

 

Últimes notícies

Compromís denuncia quasi 800.000 euros d’À Punt en bous mentres retalla continguts socials

Compromís acusa À Punt d’haver destinat 743.545 euros públics a 19 retransmissions taurines des de 2025 i critica que s’hagen deixat de cobrir mobilitzacions socials i educatives mentre s’emetien bous.

Així afecten als usuaris els nous paros en el TRAM d’Alacant i Metrovalència amb el 75 % de servici

SEMAF ha iniciat una nova tanda de paros parcials en el TRAM d’Alacant i en Metrovalència amb un 75 % de servici mínim i diversos trams horaris fins al 30 de juny. Les aturades coincidixen en part amb les Hogueras de San Juan i amb una altra vaga convocada pel SIF.

Mor un home per ganivetades en una discussió a Almenara

Un home de 38 anys ha mort este divendres a Almenara per ferides d'arma blanca després d'una discussió amb un altre home, que ha sigut detingut per la Guàrdia Civil.

Cauen huit butroners acusats d’una onada de robatoris en empreses de la província de València

La Guàrdia Civil ha detingut huit hòmens en diversos municipis de l’àrea metropolitana de València, acusats de quatre robatoris amb força mitjançant butró en una mateixa empresa i en una nau de Moixent.

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.