Sanitat notifica 19.278 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 19.278 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 794.586 persones.

Els nous casos per províncies són 3.460 a Castelló (93.141 en total), 7.474 a Alacant (288.517) i 8.344 a València (412.926). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 14.917 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 657.831 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 73.454 a Castelló, 235.078 a Alacant i 349.243 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.495 persones ingressades, 196 d’elles en l’UCI: 216 a la província de Castelló, 22 en UCI; 538 a la província d’Alacant, 68 d’elles en l’UCI; i 741 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 5 dones, d’entre 53 i 91 anys, i 4 homes, d’entre 74 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.270: 936 a la província de Castelló, 3.176 en la d’Alacant i 4.158 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 139.926 casos actius, la qual cosa suposa un 17,36% del total de positius.

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.