31.7 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Sanitat notifica 19.278 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 19.278 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 794.586 persones.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els nous casos per províncies són 3.460 a Castelló (93.141 en total), 7.474 a Alacant (288.517) i 8.344 a València (412.926). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 14.917 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 657.831 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 73.454 a Castelló, 235.078 a Alacant i 349.243 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.495 persones ingressades, 196 d’elles en l’UCI: 216 a la província de Castelló, 22 en UCI; 538 a la província d’Alacant, 68 d’elles en l’UCI; i 741 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 5 dones, d’entre 53 i 91 anys, i 4 homes, d’entre 74 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.270: 936 a la província de Castelló, 3.176 en la d’Alacant i 4.158 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 139.926 casos actius, la qual cosa suposa un 17,36% del total de positius.

Últimes notícies

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.

Incendi forestal a Ibi elevat per temperatures de 37 graus i humitat de l’11 per cent

L'incendi forestal a Ibi, Alacant, s'intensifica a causa de temperatures extremes de 37 graus i molt baixa humitat, amb suport aeri i ajuda militar per al seu control.

Incendi a Ibi: Temperatures de 37 graus i 11% d’humitat aviven les flames

Un incendi forestal a Ibi (Alacant) s'intensifica a causa de temperatures de 37 graus i humitat de solo l'11%, amb la participació de mitjans aeris i l'UME.

El PSPV reforça el seu compromís feminista i contra els discursos d’odi en el seu Comité Nacional

El PSPV-PSOE celebra el seu Comité Nacional amb més de 350 participants per a enfortir la seua aposta feminista i combatre els discursos d'odi, reafirmant el seu defensa de l'Estat de Benestar valencià.

Per a que comuniquem millor

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana parla sobre la forma correcta d'utilitzar 'per a que'

Pròrroga fins a cap d’any de reforços judicials en jutjats afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

Els reforços en els jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la DANA s'estenen fins a finals de 2025 per a afrontar la gestió judicial de la catàstrofe.