8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Sanitat notifica 19.278 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 19.278 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 794.586 persones.

Els nous casos per províncies són 3.460 a Castelló (93.141 en total), 7.474 a Alacant (288.517) i 8.344 a València (412.926). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 14.917 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 657.831 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 73.454 a Castelló, 235.078 a Alacant i 349.243 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.495 persones ingressades, 196 d’elles en l’UCI: 216 a la província de Castelló, 22 en UCI; 538 a la província d’Alacant, 68 d’elles en l’UCI; i 741 a la província de València, 106 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de 5 dones, d’entre 53 i 91 anys, i 4 homes, d’entre 74 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.270: 936 a la província de Castelló, 3.176 en la d’Alacant i 4.158 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 139.926 casos actius, la qual cosa suposa un 17,36% del total de positius.

Últimes notícies

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.