L’avís d’última hora de Fernando Simón sobre la Setmana Santa: «Si ho conseguim»

Ejemplo de shortcode con estilo
  El doctor tècnic del ministeri de Sanitat, Fernando Simón, ha comparegut davant els mitjans per demanar un compliment estricte de les mesures durant la Setmana Santa per evitar una quarta onada. «Si entre tots som capaços de mantindre la disciplina, sé que no és una paraula molt bonica en període vocacional, però si conseguim mantindre les […]

 

El doctor tècnic del ministeri de Sanitat, Fernando Simón, ha comparegut davant els mitjans per demanar un compliment estricte de les mesures durant la Setmana Santa per evitar una quarta onada. «Si entre tots som capaços de mantindre la disciplina, sé que no és una paraula molt bonica en període vocacional, però si conseguim mantindre les mesures durant la Setmana Santa potser no té massa sentit parlar de quarta onada», ha dit.

 

Tot i això, Simón ha explicat que «el més probable» és que la tendència a l’alça d’Espanya es mantinga els propers dies i que «l’objectiu actual és que l’impacte de la mobilitat no siga com en períodes de festivitats prèvies».

 

En esta línia, el mateix Simón ha explicat que «tot i que algunes mesures es poden relaxar, moltes mesures de protecció s’han de seguir mantenint», i ha insistit: «Les comunitats que han tingut bons números pel que fa a contagis han sigut les que han posat una sèrie de mesures en previsió dels dies festius concrets. Dies que, per cert, compten amb més risc de socialitzar».

 

«Una situació d’inflexió»

«Estem en una situació d’inflexió. És a dir, a partir d’ara podem mantindre la tendència ascendent i o, per contra, podem començar a revertir-la, ésta en mans de tots. Si conseguim mantindre la tendència unes setmanes més, amb el nivell actual de vacunació, podríem tindre una onada molt més suau que les observades en períodes previs», ha comentat Fernando Simón.

 

Activitats a l’aire lliure

Per acabar, Simón ha recomanat que, davant els bons dies que es preveuen per esta Setmana Santa, es facen el màxim d’activitats possibles a l’aire lliure. «Sí, activitats a l’aire lliure. Tenim uns dies que pareix que el temps ens respectarà i farà bo. Si podem fer més activitats fora, millor. Ens ajudarà, n’estic segur», ha sentenciat.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.