16.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

La sisena onada deixa rècords de contagis a la Comunitat Valenciana

La incidència continua disparada a la Comunitat i ha arribat al rècord històric de tota la pandèmia, amb 1.600 casos per cada 100.000 habitants en els darrers 14 dies, una xifra que supera en 141 punts el pic màxim de la tercera onada.

Des de l’última actualització de divendres, la incidència ha augmentat 430 punts (1.170) i ​​en els darrers set dies ha pujat 648 punts (952). Tot i això, la Comunitat Valenciana se situa per sota de la mitjana nacional, que amb 2.296 casos per cada 100.000 habitants, també registra el seu rècord des que va començar la pandèmia.

La franja de 20 a 29 anys concentra el risc més alt de contagi, amb 2.887 casos per cada 100.000 habitants, seguida del grup dels 30 als 39 anys, que arriba als 2.113 casos. El grup de 70 a 79 anys presenta el menor risc amb una incidència de 452 casos.

La pressió hospitalària ha baixat lleugerament, però es manté per sobre del 25% que situa la Comunitat Valenciana en el risc extrem.

Últimes notícies

Una simfonia sobre el Hubble celebra els 25 anys del Museu dels Ciències

Eric Whitacre ha dirigit l'espectacle 'Deep Field: The Impossible Magnitude of Our Universe' amb 50 músics i 80 veus per a commemorar els 25 anys del Museu dels Ciències, que també ha mostrat xifres d'impacte i activitat.

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.