13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La sisena onada deixa rècords de contagis a la Comunitat Valenciana

La incidència continua disparada a la Comunitat i ha arribat al rècord històric de tota la pandèmia, amb 1.600 casos per cada 100.000 habitants en els darrers 14 dies, una xifra que supera en 141 punts el pic màxim de la tercera onada.

Des de l’última actualització de divendres, la incidència ha augmentat 430 punts (1.170) i ​​en els darrers set dies ha pujat 648 punts (952). Tot i això, la Comunitat Valenciana se situa per sota de la mitjana nacional, que amb 2.296 casos per cada 100.000 habitants, també registra el seu rècord des que va començar la pandèmia.

La franja de 20 a 29 anys concentra el risc més alt de contagi, amb 2.887 casos per cada 100.000 habitants, seguida del grup dels 30 als 39 anys, que arriba als 2.113 casos. El grup de 70 a 79 anys presenta el menor risc amb una incidència de 452 casos.

La pressió hospitalària ha baixat lleugerament, però es manté per sobre del 25% que situa la Comunitat Valenciana en el risc extrem.

Últimes notícies

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament