La sisena onada deixa rècords de contagis a la Comunitat Valenciana

La incidència continua disparada a la Comunitat i ha arribat al rècord històric de tota la pandèmia, amb 1.600 casos per cada 100.000 habitants en els darrers 14 dies, una xifra que supera en 141 punts el pic màxim de la tercera onada.

Des de l’última actualització de divendres, la incidència ha augmentat 430 punts (1.170) i ​​en els darrers set dies ha pujat 648 punts (952). Tot i això, la Comunitat Valenciana se situa per sota de la mitjana nacional, que amb 2.296 casos per cada 100.000 habitants, també registra el seu rècord des que va començar la pandèmia.

La franja de 20 a 29 anys concentra el risc més alt de contagi, amb 2.887 casos per cada 100.000 habitants, seguida del grup dels 30 als 39 anys, que arriba als 2.113 casos. El grup de 70 a 79 anys presenta el menor risc amb una incidència de 452 casos.

La pressió hospitalària ha baixat lleugerament, però es manté per sobre del 25% que situa la Comunitat Valenciana en el risc extrem.

Últimes notícies

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.